"Imoral" este volumul cinci din seria "Micutele mincinoase" de Sara Shepard. Am asteptat sa apara in romana de  mult timp, insa vazand ca dureaza ataaat de mult, m-am decis sa o citesc in engleza pe Kindle.

Sa dam putin timpul inapoi: Ian a fost arestat ca ucigasul lui Alison, este momentan la inchisoare, iar micutele mincinoase, dupa ce au recunoscut ca sunt hartuite constant de cineva si acel cineva s-a dovedit a fi Mona Vanderwall, zapada a acoperit orice fel de grija. In sfarsit, se pot relaxa, in sfarsit pot uita de griji sau de orice fel de nesigurante deoarece totul s-a rezolvat.

Oare ? Raspunsul este un NU clar. Evident, chiar! Inca din "Wicked", treburile devin din ce in ce mai serioase. Pana acum, din ce am observat, au fost secrete mici: un sarut, un plagiat, un detaliu insignifiant. De acum, actiunea ia o turnura mai dark, devenind din ce in ce mai plina de suspans.

 Nu i-am dat acestei carti nota 5/5 deoarece primele 100 de pagini sau dupa cum spune Kindle-ul meu : 25%  din carte au fost atat de plictisitoare ! Atat de ! Nu stiu cum de a turtit atat de mult actiunea, insa acelea m-au enervat intr-atat incat i-am scazut un punct intreg.

Mda, pai aparenta perfectiune este complet ruinata de noul A. Nu stim cine este, insa am eu banuielile mele, ca oricine, nu ?
Si ma gandeam : dar oare cu ce secrete le-ar mai putea avea A pe micutele mincinoase la mana ? Sunt destule ... In primul rand, stiti ca Aria s-a mutat din nou cu mama ei, in vreme ce tatal ei sta cu Meredith, aproape-noua-lui-sotie. Si asa destul de fragila relatia cu mama ei este ingreunata de aparitia unui tip pe nume Xavier.

 Aria l-a intalnit prima oara la o galerie de arta, unde a flirtat cu el si s-au distrat impreuna. Mai tarziu, afla ca Xavier este noul iubit al mamei ei. OMG. Si el e ataaat de dragut si hot. Oricum, se pare ca si Xavier ii face avansuri Ariei, si cand o saruta, ea isi da seama ca trebuie sa faca ceva in privinta asta, pentru a nu strica din nou relatia cu mama ei.

Apropo, Ian iese din inchisoare, pentru a sta cu mama lui care are cancer ( este un fel de arest la domiciliu ). Si cum il stiti voi pe Ian, o sa stea acolo unde trebuie ? Nicidecum, pentru ca evadeaza ...

  Viata Hannei este din ce in ce mai mizerabila. Este pe zi ce trece mai paranoica, asteptand sa o vada pe Mona dupa colt, pur si simplu lovita de dor.Oricum, e greu sa pierzi pe cineva drag tie, dar sa sti ca persoana aia a incercat sa te omoare si ca nu prea ti-a fost cu adevarat acolo cand ai avut nevoie.. e din ce in ce mai dureros. Si mai mult, mama ei a primit o slujba in Singapore, si cum nu-si putea lasa fata singura, a decis sa se mute, in Rosewood, impreuna cu Hanna, tatal ei, apoape-sora-vitrega Kate si aproape-sotia Isabel.
    Si cum la scoala nu are cu cine sa stea, este nevoita sa se imprieteneasca cu Kate (Bleah! ), Ridley si Naomi (triplu Bleah !). Fetele acestea sunt imposibile si teribil de proaste. Oricum, cu una cu doua, intuieste ca sora ei vitrega este A, si ii da in vileag secretul, care aduce cu sine consecinte, cum ar fi ura tatalui ei, despartirea de Lucas (mi-a parut rau de tot) si multe alte probleme.


Iar Emily ? Emily se indargosteste ! Ea pluteste in dimensiunea iubirii, fiind plina de exuberanta, extaz si iubiiiiire. Cine este norocosul ? Da, este baiat, si este rock-erul Isaac. Relatia dintre ei doi este foarte emotionanta. De altfel, ii si dezvaluie lui Isaac toate secretele ei, si sunt mult mai apropiati. Cam asta se intampla cu Emily. Inafara de despartirea de Maya si de Isaac, personajul ei este destul de sec. Al ei si al Ariei, in vreme ce Hanna si Spencer sunt din ce in ce mai complexe.

Ca veni vorba de Spencer. Dupa ce a recunoscut ca a plagiat de la Melissa lucrarea de economie, nimeni nu ii mai acorda nici macar o faramita de incredere, iar lumea incepe sa fie un calvar pentru ea. Norocoasa, il gaseste pe Andrew Campell ca nou iubit, si baiatul asta este incredibil. Bunica ei moare si in testament ea nu apare, scriind acolo ceva destul de interesant, de unde Spencer deduce ca ar putea fi adoptata, si este foarte posibil sa aibe dreptate. Cineva moare la sfarsitul cartii, si eu nu ma asteptam deloc la asta. E complicat, mai.

Personal, va recomand cartea. Este plina de suspans, intriga si te tine ca pe ace .

NOTA: 4/5


30 comentarii:

foarte frumoasa recenzie,nu am niciun volum din aceasta serie si nici serialul nu l-am vz,insa am auzit,ca este unul foarte bun.succes.

N-am citit cartile, dar vad serialul si-mi place foarte mult. Poate candva le voi citi si eu.

Ti le recomand !

Hmm, interesanta recenzie. Tu ce parere ai despre serial/ carti? Eu inca nu le-am citit si nu am urmarit seriarul...

Sincer, le adooor ! Sunt serialul/carile mele preferate si le adooor si vorbesc re in sir cu prietena mea cea mai buna la telefon despre ele.

Uau,pur si simplu uau!:) Nu am citit niciun volum din pacate,dar urmaresc serialul,si totusi,unele nume imi sunt total necunoscute:)

Ah, stiu cum e. Mai intai am citit cartile Jurnalele vampirilor, si cand m-am apucat de serial ma uitam cam ciudat si spuneam: Elena are frate ? sau Caroline este BFF? sau Unde e Meredith si de ce Bonnie nu e roscata cu pielea alba ?

am citit doua volume din serie, am vazut si cateva episoade..dar din pacate nu m-a prins seria...mi se pare ca ce se intampla pe acolo e prea mult pentru niste pustoaice de liceu...poate n-a fost e gustul meu

nu am citit pana acum cartile,poate o sa o fac cand o sa le am.

Faina recenzia :>
Eu acum citesc volumul 3, totusi cred ca voi astepta pana vol. 5 va aparea la noi ;))

Foarte frumoasa recenzia si eu trebuie sa ma apuc sa le citesc sunt grozave cartile.

Sunt destul de dezamagita de aceasta serie... ma asteptam la mai mult. Probabil nu este pe gustul meu

Nu ştiu ce să zic. Din MM am citit decât Secretul Hannei şi mi s-a părut drăguţă, dar nu cine ştie ce. Şi mereu când caut cărţile la bibliotecă le ia cineva înaintea mea :)) By the way, îmi place recenzia ta :3

Frumoasa recunzie.Abia astept sa apara urmatorul volum in Romania.

Interesanta recenzie.Abia astept sa apara urmatorul volum in Romania.

Interesanta recenzia.Abia astept sa apara urmatorul volum in Romania.

Interesanta recenzia.Abia astept sa apara in Romania urmatorul volum.

Interesanta recenzia.Abia astept sa apara in Romania urmatorul volum.

Interesanta recenzia.Abia astept sa apara in Romania urmatorul volum.

Interesanta recenzia.Abia astept sa apara in Romania urmatorul volum.

Frumoasa recenzie! Si as avea o intrebare...cum se numeste fata cu parul blond si ochii albastrii?

frumoasa recenzia, felicitari!!
imi place foarte mult seria asta

@Rose : Alison.

Ai facut o descriere completa, astfel ca pentru cei ce nu au citit volumul in engleza, au aflat ce se intampla cu personajele seriei.
Trebuie doar sa asteptam aparitia pe rafturile librariilor, pentru a completa seria.

@Horade : Nu-i adevarat !!! Descrierea mea este aproape completa, este doar intriga ! In carte se petrece mult mai mult de atat.

interesant! sper sa am si eu ocazia sa citesc aceasta serie.

sper sa apara cat mai repede aceasta carte in romania!

Nu sunt fan Micutele Mincinoase si nu pentru ca as avea ceva cu seria , insa nu am avut ocazia sa o citesc ( si nici serialul nu l-am vazut )
Oricum din recenzia ta , chiar pare foarte interesanta . Ma intreb ce o sa faca acum ian :-?

Cine a fost ucis la finalul cartii?

bunica lui Spencer(nu e ucisa) si nu mai stiu... ian parca moare mai incolo