Dupa cum v-am promis, a venti momentul sa va arat cadourile primite. Nu e mare lucru, insa sunt cateva chestiute care pe mine m-au facut bucuroasa.


Aceasta papusa, impreuna cu cateva dulciuri, le-am primit in cadrul SECRET SANTA de la un coleg. Papusa e frumooooasa :)









Mi-am comandat de pe Book Express "Heartless" de Sara Shepard, volumul 7 din Micutele Mincinoase. Cartea asta este cadoul ideal pentru mine.









Uite cateva semne de carte si un sticker de la Book Express. Dragute, nu ? Voi ce ati mai primit ?

4 comentarii:

Uuu, ce scumpa e paupsa! <3
Eu inca n-am primit nimic. Dar, am facut o comanda pe elefant... Asa, in ideea de "Me, Santa:>" :))

Ce ti-ai luat ?

ioana alexandra spunea...

ce papusa frumoasa:X
imi place si cartea:) sa o citesti cu placere!

Multumesc, Ioana!