Of, frate! A inceput de-a binelea scoala. An greu, anul asta. Ce sa zis. Nu mai am timp de nimic. Bine, acum poate si pentru ca dimineata sunt moarta de somn si ma culc la loc, gen: scoala-te la 8. Da, da bine, si 5 minute mai tarziu dorm. Scularea: in jur de 10 30. Apoi, ca si cand nu ar fi suficient, da-i, apuca-te de teme, invata si la 12-13 pleaca la scoala. Serios???

  Pe langa asta, abia a inceput anul. Peste 2 luni jumate dam in teze, si Bum, mai multe teme. Greu cu scoala asta... Ei bine, ce sa ma mai vaiet, va las si pe voi.

   Vo posta maine recenzia de la "A 16-a luna" -bestiala cartea - . As fi pus-o mai devreme, dar nu am avut timp sa citesc. Dupa ea ma apuc de "Demon hunting in the deep south" de Lexi George, si poate 1-2 spre recenzare. Poate primesc in sfarsit un E-reader ca tot vine ziua mea. Ma rog, o sa continui cu In my dreams, The hallowed ones, si alte carti.

  Noutatile de la Leda nu ma incanta deloc. Pan acum. Nu mi-a placut deloc "Chimie perfecta", iar "Blestemul focului" nu am citit-o -poate , poate.

    Voi ce mai ziceti?

1 comentarii:

Nu stiu cum de tu te plangi ca te scoli devreme :)) Eu trebuie sa ma scol la 7, avand scoala la 8