Am primit aceasta carte de la Jordan Deen, in schimbul unei recenzii sincere. Am fost luni la posta si am ridicat coletul si m-am apucat imediat sa o citesc. Sincer vorbind, aceasta este prima carte in engleza pe care am citit-o cap-coada. Inainte am mai incercat cu "Jurnalele vampirilor" dar nu am reusit sa citesc prea mult. Mda, asta se intampla anul trecut. Se vede ca timpul a cam trecut si ca... acum stiu mult mai mult.
   Nu mi-a mai placut o carte precum "The crescent" de la fenomenul "Amurg". Bine, eu nu l-as numi fenomen, avand in vedereca a avut multe bile negre, dar pur si simplu, facand abstractie de ele, e ca si cum ti-ar placea foarte mult povestea aia. Ca si cum ar fi fost scrisa pentru tine.

Lacey Quinn este o fata obisnuita: nu a avut pana acum niciun iubit, in schimb este foarte buna prietena cu Jillian, cu care face ceea ce fac BFF-urile: merg pe plaja, la cumparaturi, petrec tot timpul impreuna. Tatal lui Lacey este alcoolic si parintii ei se cearta mereu.
    Cand il intalneste pe Alex, noul elev, se indragosteste de el si ajung sa fie un cuplu. Mi-a placut foarte mult relatia pe care au avut-o impreuna.

Autoarea scrie foarte frumos. Mi-a placut la nebunie cum a narat la persoana I, deoarece am reusit sa traiesc fiecare clipa din perspectiva lui Lacey, ceea ce nu mi s-a intamplat cand am citit "Naluca si naucul" sau "Damnare", deci puncte bonus pentru talent. Apoi, nu m-am plictisit nicio clipa. Desi pare destul de lent inceputul, ei bine,. nu e. Jillian pare a fi o buna prietena. Parintii lui Lacey mi s-au parut destul de absenti, ceea ce si au fost. Treptat, Lacey se indagosteste din ce in ce mai mult de Alex, si eu, ca persoana care citeste cartea si intra in pielea ei, m-am indragostit si eu. Pur si simplu, Jordan Deen descrie relatia lor cu atat de multa usurinta si naturalete, nefacand povestea nici siropoasa, dar nici monotona.

Grant a fost unul dintre personajele mele preferate, acesta fiind cainele pe care Lacey il gaseste, si pe care poti spune ca il adopta. So sweet! Daca credeati ca toata povestea incepe si se sfarseste cu frumoasa relatie dintre Lacey si Alex atunci, ei bin...nu este asa. La scoala este un nou elev, si acela frumosul Brandon, de care fata se indragosteste. Din acest moment sentimentele ii iau razna. Incepe sa are niste vise: ea si brandon, petrecand momente superbe impreuna, iar fata nu mai stie sigur ce este real si ce nu. Ca cititor, am facut diferenta in cele mai multe cazuri, si asta ii da buncte in plus.
La inceput am fost foarte sceptica in privinta lui Brandon. Adica, serios, de ce l-ar crede Lacey pe el cand ii zice ca sunt suflte pereche? Daca e sau nu bine, atunci ce spune el este complet adevarat. Osciland intre iubire pentru Alex sau Brandon, viata lui Lacey se complica foarte mult intr-un timp scurt. Pe langa asta, uneori atingerea lui Alex ii provoaca durere uneori.
    Iubirea... si problemele pe care le evoca aceasta :)
    Daca e sa spun sincer, primele trei sferturi din carte mi-au placut. ASa da!

Cu toate astea, eu nu am reusit sa ma indragostesc de Brandon. Toti il ridicat prea in slavi, si spuneau cate sacrificii a facut el pentru Lacey, dar asta nu inseamna ca ea trebuie sa-si sacrifice iubirea cu Alex pentru el nu? Si de asta? Pentru ca ea trebuie sa se transforme curand in lupoaica, precum Brandon si Alex, dar si precum altii. Pentru a face asta, are nevoie sa fie alaturi de sufletul ei pereche-de perechea ei.

Punctul culminant m-a cam bulversat si m-au enervat la culme cateva personaje. Autoarea chiar se pricepe sa le creioneze in asa fel incat sa te scoata din sarite, dar si sa le iubesti pe celelalte.
       Daca ar fi sa trag o concluzie, mi-a placut cartea. Punctul culminant a lasat in opinia mea, un gol, insa finalul mi-a placut, desi nu a fost cum mi l-am imaginat eu.
         Cartea a avut de asemenea, o multime de pasaje si de situatii surprinzatoare. Am tot citit si ma intrebam in continuu: ce are sa se intample mai departe acum? sau tot felul de alte chestii.

Coperta mi-a placut la nebunie! Acum, am terminat-o in 4 zile,deci nici repede, dar nici lent, dupa statisticile mele. Fiindca a fost in engleza nu s-a mai terminat chiar atat de repede, cum se intampla mereu la cele in romana, cu toate ca a acum doar 180 si ceva de pagini. Mi-ar fi placut ca Lacey sa fi petrecut mai mult timp cu Brandon, sa-mi dau seama daca merita sau nu... Doar pe vorbe nu se poate.
           Va recomand aceasta carte! Mai ales celor care cauta o poveste cu varcolaci, cu parinti care ascund secrete, cu povesti de iubire care ar trebui pastrate pentru totdeauna in inimile noastre, cu tradari, desigur, rasturnari de situatie si un talent incredibil al autoarei!

Mi-a placut mult! Nota mea este :
 4.8/5