OMG, mi-a placut cartea asta foarte mult! Desi sfarsitul m-a cam dezamagit, restul paginilor sunt magie pura! Am citit de L.J.Smith, de C.C.Hunter, Sara Shepard si de multi altii, pe care i-am considerat foarte buni, insa de acum si Jordan Deen se numara printre ei.
   Sa vorbim, atunci, mai mult despre "The crescent".
   
    Nu am putut sa nu aseman povestea de dragoste,macar putin cu cea dintre Grace si Sam din "Lupii din Mercy Falls". Ok, daca e de comparat, desi nu imi place sa fac asta, stilul lui Maggie Stiefvater este mult mai bun decat cel al lui Jordan Deen, insa mi sa pare asa o prostie sa compari doua serii extraordinare intre ele!
     Povestea idilica dintre Lacey si Alex este favorita mea. Cu toate ca unii sunt Team Brandon, eu am ramas cu Alex.
     M-am gandit sa va las cateva citate, dar apoi m-am gandit: o, nu! O sa va stric surpriza de a citi cartea, asa ca am gasit alta solutie. Sa va spun ceva despre fiecare personaj principal!


Lacey Quinn

Ea este protagonista in varsta de 17 ani. Lacey este genul de fata mai slaba. Ea nu a avut niciodata un iubit, asa ca este destul de noua in toata treaba cu indragostitul.
   Mi s-a parut foarte draguta. Inainte sa aiba toate visele acelea ciudate cu Brandon, imi place foarte mult de ea, insa apoi nu mai sunt atat de mult o fana de-a ei.
    Again, sunt nevoita sa spun ca momentele petrecute cu Alex sunt preferatele mele.
 Ea mai lucreaza de asemenea la clinica de animale al matusii ei Chiar nu suporta pisicile. Bineinteles, avand in vedere ca are sa se transforme in varcolac, mi se pare de la sine inteles, nu?

Jillian :

Ea este prietena loiala a lui Lacey. Sau cel putin asa pare, pana cand afla un secret teribil despre ea! La inceput mi-a placut mult de Jill, insa cand a inceput sa *spoiler* iasa impreuna cu prietenul lui Alex, a devenit o mare bitch *End of spoiler*

 De altfel, ea poate fi foarte draguta si prietenoasa, si chiar normala! In carte ea are parul negru, insa nu m-am putut abtine sa o pun pe actrita care o joaca pe Jenna Cavanaugh, din Pretty little liars.



Alex Morris:

Alex este primul baiat de care se indagosteste Lacey, si personajul meu preferat. Mi-au placut foarte mult pasajele cu el, si eu chiar am crezut ca intre el si L. este true love :)  Recunosc ca a fost ceva cam posesiv, si uneori m aintrebam cum poate fi atat de rabdator si de dragut, insa apoi imi placea de el ca personaj.

Brandon:

El este celalalt baiat din ecuatie, care pretinde ca este sufletul pereche al lui Lacey. Mi s-a parut cam aiurea sa apara el de nicaieri sa sa pretinda ca este sufletul ei pereche, si la urma urmei, de ce l-ar crede? Ei,raspunsurile astea le gasiti in carte, eu doar va spun intrebarile pe care ar trebui sa vi le puneti. Inca una: De ce el nu e cumva baiatul rau?




Sper sa va fi placut acest cast si aceste cateva informatii pe care vi le-am dat despre personaje, si daca va place cum suna povestea, sau personajele sau altceva, nu ezitati sa faceti rost de carte!

2 comentarii:

Waii, ce dragut e cast-ul:x.

Dee.

Mersii :X