Mai am foarte putin de citit din "Tradarea" de P.C.Cast si Kristin Cast si voi posta asta seara sau maine dimineata cel tarziu o recenzie, asa ca acum vreau sa postez in rubrica mea preferata cuvintele din viitoarea carte pe care am sa o citesc. Nu stiu cum am reusit, in sa momentan am peste 30 de carti noi de citit. De fapt, stiu. Ii multumesc in mare parte Elenei, pentru cadoul ei :), si in plus mai am si alte carti din diverse schimburi, etc.

"Crescendo" de Becca Fitzpartick


PROLOG

Coldwater, Maine cu 14 luni în urmă
Braţele măceşului se întindeau ca nişte gheare înspre fereastra din spatele lui Harrison Grey, care doar frunzărea cartea, nemaiputând să citească în tot vacarmul ăla. Un vânt năprasnic de primăvară se înverşunase toată noaptea asupra casei de ţară, vuind şi şuierând, lovind obloanele de marginile ferestrelor cu un pocnet repetat. Calendarul o fi arătat el luna martie, însă Harrison avea destulă minte cât să-şi dea seama că nu venea primăvara. Dacă ţinea seama de furtună, nu ar fi fost surprins să descopere până dimineaţa întregul sat îngheţat şi alb.
Pentru a înăbuşi vuietul pătrunzător al vântului


Voi ati citit cartea? Daca da, cum vi s-a parut?

4 comentarii:

Eu am citit-o şi mi s-a părut superbă, dat nu se compară cu primul volum... :)

Peste 30? o.O Woooow! Asta inseamna ca o sa curga recenziile vara asta:).

Dee.

Sper sa-mi placa:)

Cam asa ceva, mai ales ca am ceva viteza cand e vacanta :) Singura mea problema este ca voi sa nu va plictisiti, atata tot.