Am auzit intrbarea "De ce iti place tie sa citesti?" sau  intrebarea "Cum de poti sa citesti asa de multe carti?" de nenumarate ori. Din partea cui? Din partea acelora care nu stiu ce inseamna o carte buna.
    Mereu am tras concluzia ca ei, probabil nu au gasit romanul potrivit sa ii farmece si sa ii faca sa zboare, sa exploreze ceea ce inseamna un univers cu totul diferit,  pur si simplu magic.


  Ce imi place mie la o carte:

-protagonista trebuie sa fie pe placul meu, nu sclifosita, fitoasa, etc.
-personajul negativ care e intotdeauna prea fumos, misterios, etc
-punctul culminant


 Voua ce va mai place?Poate am omis eu ceva...

2 comentarii:

Si eu eram la fel. Pana sa ma apuc sa citesc micutele mincinoase si fortele raului aboslut nu citeam absolut nimic. NU-mi placea sa citesc si acum citesc o gramada de carti. Aproape ca reusesc sa termin cate una in fiecar zi

Idem in cazul meu