-Naluca si naucul(stare perfecta) - 25 lei

-Nascuta la miezul noptii(stare buna)-30lei

-Ritualul(chiosc, stare perfecta)- 5 lei
-Captiva (chiosc, stare perfecta)-5 lei

- Aleea Intunericului de Rachel Caine- 25 lei, stare perfecta

-Secretul Ariei (stare perfecta)-  7 lei

-Revolta de Suzzane Collins(necartonata! stare perfecta) - 23 lei

-Jurnalele vampirilor: Fantoma de L.J.Smith(stare perfecta)-27 lei

 

Ma puteti contacta la adresa: madison97madi@yahoo.com sau printr-un comentariu la postare.

 

XOXO, 

MK

7 comentarii:

Buna va invit sa veniti si pe blogul meu http://catelusaflafy.blogspot.ro/ Voi organiza cat de curnad un concurs sper sa va placa:)

E o idee excelenta sa-ti vinzi cartile sau sa faci schimb;))
Dar, eu nu as face niciodata pentru ca ma atasez de fiecare carte careia ii fac loc in biblioteca mea:D

Este foarte tenanta ofertata, dar nu mai am bani:(

Pff...asa incercam si eu sa mai fac rost de bani sau...carti

Imi pare rau!:(

Nu face nimic

Hmm, am văzut că mulți blogări fac astfel de vânzări(ceea ce mi se pare o idee bună), dar funcționează? Ai reușit să vinzi ceva până acum?

O zi bună!