Daca tot e vara, si sa fim sinceri: VARA!!! In sfarsit! Parca nu se mai termina scoala asta. Ce sa zic...ma bucur ca e vara, ca am timp liber si ma uit in trecut si vad postari mai vechi cu "mai sut 2 luni"..."mai e o luna"...."18 zile"....si acum e PRIMA ZI DE VARAAA.

  Cu ocazia asta vreau sa-i urez LA MULTI ANI!!! Ioanei, prietena mea cea mai buna, care merita o zi frumoasa. Sa fii cea mai bucuroasa!

   My reading challenge is(for this summer): de citit sau recitit:

-Fantoma de Aubrey Clark
-Jocurile foamei de Suzanne Collins
-Sfidarea de Suzzane Collins
-Revolta de Suzanne Collins
 -Spulbera-ma de Tahereh Mafi
-Imoral de Sara Shepard!!!NEAPARAT!!
-Sovaire de Maggie Stiefvater(am cumparat-o de pe elefant.ro si abia astept sa soseasca)
-Mandrie si prejudecata
-Maitreyi de Mircea Eliade(am la lecturi de vacanta de la scoala...pfff)

Si..daca voi mai avea timp, desi nu cred, am o vara incearcata rau urmatorele:
-Divergent de Veronica Roth
-Rosu de rubin de Kerstin Gyer
Voi ce lista de citit aveti pentru vara?

8 comentarii:

Bravo!!!
Multicele carti...
Sper sa citesti tot ce-ti propui;)

Merci! Tocmai am castigat Spulbera-ma, deci am facut rost de ea si o voi citi :) Tu ce ti-ai propus?

Oricum am timp berechet vara, cu toate ca voi fi ocupata, intotdeauna imi fac timp pentru ceea ce mi place :)

Si eu am muuuuuuuulte carti pe lista de lecturi si in fiecare zi se mai adauga;))
Vrau neaparat sa citesc Vampirii Sudului si Micutele Mincinoase:D

Mi-au placut foarte mult Micutele mincinoase.
Vampirii sudului, ei bine, nu prea...dar gusturile difera! :) Bafta

Si eu vreau sa citesc multe carti. Mi s-a umplut biblioteca si nu mai fac fata.:))

Si la mine...am un singur raft plin de fantasy, pe care am pus cartile pe orizonatala ca sa imi incapa. Trebuie sa mai scot pe balcon clasicii...

Eu mai am inca un rand. Pe urma nu stiu ce o sa ma fac..