Aventura de pe platourile de filmare ale celui de-al doilea sezon din “Pariu cu viata” difuzat la PRO TV s-a incheiat, dar fanii serialului nu trebuie sa se intristeze pentru din toamna ii asteapta un nou sezon cu multe surprize, povesti frumoase de iubire, momente muzicale de si coregrafii de exceptie, umor copios, intrigi, tensiuni si situatii inspirate din realitatea cotidiana.
Dupa 157 de zile filmate la foc continuu, sfarsitul sezonului doi din “Pariu cu viata” a fost incununat cu aplauzele si felicitarile intregii echipe, cu focuri de artificii, dar si cu emotii si lacrimi in ochii tinerilor din LaLa Band. Ultimele secvente trase au fost cele de la balul de absolvire al Colegiului National de Arte, unde a fost prezenta aproape toata distributia din serial.
“Ultima zi de filmare pentru LaLa Band s-a incheiat cu piesa “Hey You” compusa de Ionut Adrian Radu, si a fost filmata la piscina. A fost foarte emotionant cand regizorul de platou a strigat ca filmarile s-au incheiat. Ne-am aplaudat si ne-am felicitat pentru munca frumoasa realizata de-a lungul acestui sezon si acum asteptam cu nerabdare sa incepem filmarile pentru noul sezon. Experienta acumulata pe platouri si interactiunea cu oameni minunati mi-au imbogatit bagajul de cunostinte si mi-au adus implinire sufleteasca”, povesteste Alina Eremia.
“A fost odata ca niciodata un loc numit Ambasador unde tineri talentati din LaLa Band au terminat cel de-al doilea sezon din “Pariu cu viata”. Au fost lacrimi (de bucurie) amestecate cu o doza de emotie si o oarecare nostalgie, dar totodata stiind ca de fapt, it’s not over yet! Am ras, am cantat, ne-am luat in brate si ne-am bucurat cu totii de focul de artificii impresionant pe care il veti si vedea de altfel in ultimul episod din acest sezon!”, spun Vlad Gherman.
“A fost foarte emotionant pentru ca au trecut ani buni de cand am terminat eu liceul, aceste momente reusind sa imi redea tocmai starea de atunci. Ropotele de aplauze au incununat munca noastra, a tuturor si ne- a facut sa ne uitam mandri in spate la tot ce am realizat si foarte fericiti cu gandul la sezonul 3 pe care il vom continua. Ramaneti alaturi de Pariu cu
viata si LaLa Band”, marturiseste Dorian Popa.
Pentru Bubu, finalul filmarilor a fost de doua ori mai emotionant: “Eu m-am ocupat si de lumini in ultima secventa. Am intrat in echipa cu directorul de imagine, Dan Liutic si cu regizorul Alex Fotea, care mi-au povestit cum vor sa filmeze, iar eu le-am dat cateva idei despre pozitionarea luminilor. O sa vedeti in ultimul episod cum a iesit jocul de lumini din timpul dansului de la bal. Ne-am simtit foarte bine, ne-am distrat, iar orele au trecut repede. “Pariu cu viata” este o experienta
fantastica. Nu vreau sa sune a cliseu, dar este o mare familie. Suntem nerbadatori sa inceapa sezonul 3, care vine cu aventuri noi si intamplari si mai spectaculoase”, declara Bubu. “Este ciudat ce poate sa faca aceasta meserie din noi. Creeaza o dependenta, dar una frumoasa, una pe care multi si-o doresc. Am lucrat aproape un an de zile alaturi de niste tineri care nu stiau ce inseamna aceasta meserie, care inca invata, ca si mine de altfel, dar pe care i-am vazut indragostindu-se de actorie si legandu-se strans de ea. Sunt la un pas de dependenta. Sunt sigura ca acest lucru se va intampla. Satisfactia pe care o ai dupa ce reusesti sa creezi un personaj, sa ii dai viata, sa il faci sa iubeasca, sa sufere, sa fie fericit sau trist, nu o gasesti nicaieri. Eu inteleg acesta dependenta si imi place”, povesteste Diana Dumitrescu.
“Sezonul al doilea aproape ca nici nu mi-am dat seama cand s-a incheiat pentru ca a fost plin de actiune. Am terminat cu o dorinta cat mai mare de a ne intoarce cat mai repede la filmari pentru ca atmosfera buna si succesul serialului ne obliga si ne ambitioneaza in fiecare zi sa ne depasim pe noi insine”, spune Radu Valcan.
“Este un serial cu un suflu tanar. Tot timpul a fost o atmosfera frumoasa, noi am muncit mai putin, copiii mai mult. Serialul a fost o scoala foarte buna pentru ei ca oameni. M-am apropiat de copii, mai mult de cei alaturi de care am filmat. Pe Cristina o cunosc de mai mult timp, imi este foarte draga si este un copil foarte responsabil”, marturiseste Carmen Tanase.
Filmarile pentru sezonul al doilea s-au terminat, insa povestea personajelor din “Pariu cu viata” continua pana pe 28 mai cand va fi difuzat la PRO TV ultimul episod din acest sezon.
 Sursa: http://bravonet.ro/blog/s-au-incheiat-filmarile-la-sezonul-doi-din-pariu-cu-viata/2012/05/15/