Nu v-a lipsit un nou concurs, de data aceasta fiind si al doilea? Ei bine, multumim librariei online Libris pentru suportul oferit, pentru ca fara ea nu ar fi existat acest concurs. LA Libris puteti gasi si carti in engleza.
   Dupa cum cred ca v-ati dat seama, premiul de aceasta data este romanul Cele 13 motive de Jay Asher..


Ce trebuie sa faceti pentru a intra in posesia ei? Cititi cu atentie:

-trebuie sa va inscrieti pe blog, si sa-mi lasa nikname-ul.
-sa postati pe blog/facebook/twitter despre concurs

Acum..pe partea cealalta:
-Concursul are o tema diferita fata de celalalt:

"Daca ati mai avea de trait 24h, ce ati face? Cum ati petrece acel timp? V-ati distra, sau ati petrece timp cu persoana iubita, sau ce ar insemna asta pentru voi?"


Poate fi o fictiune, orice, compunere narativa, descriptiva, poate avea absolut orice dimensiune, atat timp cat in continut reies raspunsurile la acele intrebari. Poate fi orice doriti voi, atat timp cat ma convinge ca este cel mai bun raspuns. CONDITIE: nu trebuie sa fi castigat in ultima luna o carte de la Libris. Sorry.

Durata: 4.05.2012-18.05.2012. Castigatorul va fi postat in decursul zilei de 19.05.2012.

P.S. Daca compunerea voastra este prea lunga, trimiteti-o pe madison97madi@yahoo.com  dar lasati si un comm cu cerintele de mai sus
Succes!

32 comentarii:

Nume:Padin Marian Georgian
Nickname-ul: Marian
Email: partyparty67@yahoo.com

Raspuns: In ultimele 24 de ore in primul rand as incerca sa imi indrept greselile pe care le-am facut in tot timpul in care am trait sa ii ofer iubitei o stare de spirit foarte buna sa nu o fac sa se ingrijoreze pentru ca asta e cel mai important in primul rand e valabil si parintilor , rudelor in general sa traesc acele clipe din copilarie care sunt cele mai frumoase plus o seara cu iubita pe malul unui rau cu luna plina si o ploaie de stele ceva romantic sa adoarma in bratele mele si cand sa se termine acele 24 de ore sa raman impacat si cei din jur sa ramana cu o amintire de la mine si sa zambeasca in continuare ar fi cel mai potrivit sa aibe grija de ei si sa nu uite ca le-am fost aproape mereu .

Nume:Oprea Gabriela Izabela
Nickname-ul:Bella
Email: Catelusa_Flafy@yahoo.com

Raspuns:
Ce as face daca as mai avea de trait 24 de ore?
Cred ca un singur lucru imi doresc mai mult decat orice pe pamant, si acela sa pot da timpul inapoi... acum 2 ani.Cand l-am cunoscut pe prietenul meu ,mie imi placea de el de 2 ani dar in aceea vara cand eu am stat la tara el s-a indragostit de mine.Au urmat 3 luni impreuna in care mergem intr-un loc special , pe un deal intr-un fel de padure de acolo se vedeau perfect toate stelele , cea mai frumoasa seara a fost aceea cand a avut loc o ploaie de stele , am facut un mic concurs intre noi care vede mai multe stele , el ma invins totusi nu cred ca aveai loc pui un ac la cat de instelat era cerul.La inceputul verii ne intalneam pe la ora 6 si incet incet am inceput sa ne intalnim si mai devreme, stateam la niste prieteni la poarta, nu prea vorbeam noi 2 , ne mai uitam din cand in cund unul la altul cand ceilalti nu erau atenti nu de alta dar nu prea ne doream sa inceapa toti cu chesti de genul,, ooooo sunte-ti impreuna , v-ati sarutat cum a fost ,, si alte chestii deastea.Dupa ce se lasa intunericul noi 2 mergeam pe deal , cand era luna plina faceam un foc si ne ghemuiam langa el.Suntem pasionati de vampiri si chestii supranaturale , imi amitesc ca el ma alerga pe deal imaginandu-ne ca eram vampiri:)) totul era magic.Din pacate am avut o gramada de probleme , bunica mea nu ii suporta pe cei din familia lui din cauza unei dispute mai vechi .. ea ne-a facut o gramada de probleme , cand a fost ziua mea prin noiembrie era un frig ingrozitor afara , bunica m-a dat afara din casa , si am stat intr-o statie de autobuz nu mai mancasem de vro 3 zile , mi-a fost rusine sa ii zic prietenului meu , in noaptea aia el a venit descult pana la mine si mia adus cv de mancare , dupa cv timp parintii lui care sunt foarte de treaba au venit si m-au luat la ei acasa dar bunica mea a venit si a inceput sa faca scandal ... si ma luat cu ea si am dormit in frig ... asta a fost cea mai buna intamplare comparativ cu cele care ni-sau mai intamplat.Acum cand mai merg foarte rar pe acolo totul pare pustiu .. prieteni nostrii care au plecat , unii au ajuns la facultate altii s-au angajat.Dealul care ne ajuta sa creem mii de fantezii acum a ramas doar un loc cu iarba uscata ...cand am dormit acolo la prietenul meu am mers pe deal , nu mai erau decat vro 4-5 stele pe cer.E trist sa vad cum toate planurile pe care ni-leam facut amandoi au disprut din cauza parintilor.Acum stau ca tata el nu are nici o problema cu el dar totsi nui prea place ca e de la tara si tata considera ca nu o sa aiba bani sa ma intretina ar mie nu imi pasa , peste 1 an sau 2 o sa ma mut cu prietenul dar amandoi stim ca niciodata nu vor mai fi aceleasi sentimente.
Multumesc ca ai avut rabdare sa citesti o mica fila din viata mea.

Nume:Busuioc Ana Maria
Nickname:black angel
E-mail:anita_no12001@yahoo.com

Daca as mai avea 24 h de trait cred ca as face lucruri pe care nu am avut curaj niciodata se la fac: as sari cu parasuta, as face bungee jumping,as incerca sa fac o fapta buna pentru un complet strain.
Mi-as dori sa mai uit in trecut si sa nu regret nimic.Mi-as dori sa imi vad familia si prietenii pentru ultima data si sa ii asigur de dragostea mea .Iar in ultima clipa imi doresc sa ma retrag in liniste ascultand melodia mea preferata si spunand o rugaciune impacata cu ideea ca este ultima zi din viata mea.

nume:Popescu Paula
nickname;paula
e-mail;paula95thebest@yahoo.com
am postat pe :https://twitter.com/#!/PaulaPopescu/status/199001684922482689



raspuns:Daca as mai avea de trait 24 de ore as face tot ceea ce nu am facut :cel mai mare vis al meu este sa sar cu parasuta si asta ar fii primul lucru pe care la-s face.A-s sta cu persoanele dragi mie si le-as spune cat de mult le iubesc si ca nu le voi uita niciodata ,chiar daca sunt putine acele persoane pentru mine o sa conteze intotdeauna . Si un singur lucru as mai face , acela sa stau putin cu catelul meu deoarece tin foarte mult la el si in general la toate animalele.

Nume: Terchi Laura Maria
Nickname:[*¤* ζæฬ`яღ җ α...•.★*.)
e-mail:laurixiss976@yahoo.com

Ultimele 24 de ore:Chiar nu m-am gandit niciodata la asta, cum ar fi sa mai am doar 24 de ore de trait, de privit lumea, de iubit atatea lucruri pe carenu le-am cunoscut, de spus atatea vorbe si de facut tot ce mi-am dorit.Poate ca nu voi spune nimanui acest detaliu nesemnificativ, unii au o viata mult prea ocupata ca sa isi faca griji pentru un lucru marunt. Nu m-as ascunde, n-as fugi nicaieri..n-as urla si nu as arata nimanui ca imi doresc sa traiesc.
@7 am[poate ca imi voi incepe ziua prin a privi tavanul, oricum nimeni nu e acasa la ora asta asa ca nu prea conteaza, nimeni nu isi va da seama ca ceva e in neregula. as sta si m-as gandi poate la prieteni. da poate la ei, la toti cei care mi-au zis cate ceva frumos de fiecare data si care mi-au zambit cand eram trista. La ei m-as gandi, la ceilalti nu. Nu m-as gandi la cineva care s-ar bucura daca as disparea cu adevarat. Ei sunt cei care isi vor aminti pe urma. Dar in doua zile cu totii vor uita.
@8 am[poate m-as ridica din pat si m-as misca incet, ca o lenesa, ca intr-o zi obisnuita. mi-as face niste cereale cu lapte si as deschide televizorul. as canta o melodie vesela...ceva dance..orice hip hop, rock, sau trist pentru ca m-ar face sa uit.
@9-....[mi-as urma programul, m-as duce la scoala ...as veni inapoi, as sta cu motanul si pe urma as iesi cu cineva in oras. Da as iesi la un suc, m-as gandi doua secunde la amintiri , as rade, m-as purta normal.
@seara[as gasi o scuza ca sa pot iesi din casa si m-as duce intr-un loc in care nu se gandeste nimeni ca as fi desi este foarte vzibil. Mi-as pune castile in urechi si as asculta muzica.

M-as fi comportat ca intr-o zi normala, nu as fi lasat nicio scrisoare sau explicatie, nici un regret sau zambet, nicio amintire si nicio promisiune. Nu le-as zice ca ii iubesc pentru ca ei stiu deja, doar ca asa le va fi mult mai usor. Pentru mine si pentru ei. Poate n-as plange...m-as fi gandit doar la cei care au fost cei mai apropiati ce le-as fi spus candva cand as fi fost langa ei:
-Crede-ma ca esti mai mult decat o simpla persoana...stii mai multe decat pretinzi despre mine, despre tot ce se intampla1
Atat, poate sec dar semnificativ si as alerga intr-un loc pustiu, m-as aseza si as privi stelele si mi-as lua un simplu adio cu cateva secunde inainte, fara sa auda cineva. Pentru ca nimeni nu v-a sti niciodata motivul pentru care s-a intamplat, ca nimeni sa nu sufere, ca nimeni sa regrete, ca nimeni sa isi aminte, ca nimeni sa judece un om care s-a gandit la viata lor si la a sa. :)

nume: Botezatu Paula
nickname: kristall
email: botezatu_paula@yahoo.com
Daca as avea numai 24 de ore de trait, mi-as lua o agenda si un pix si as scrie tot ce a contat in viata mea.As scrie despre lucrurile bune, persoanele la care tin, despre idealurile mele, despre toate ideile ce imi trec prin cap. As pune foile cu mazgaliturile mele, incercari de poezii si mici nuvele si noul jurnal intr-o cutie de metal si le-as ingropa, lasand in urma dovada ca am existat, ca nu am fost doar o amintire care va muri curand.Si voi spera ca, cineva, candva, imi va gasi jurnalul si va sti ca am trait.Apoi mi-as petrece putinul timp ramas cu prietenii si familia mea si as glumi si as rade cat as putea de mult, pentru ca rasul poate vindeca pana si bolile sufletului si poate alunga teama.Iar cand momentul va veni, as zambi si i-as face pe ceilalti sa imi promita ca, atunci cand isi vor aminti de mine, sa o faca cu bucurie, nu cu lacrimi in ochi.

am uitat sa las linkurile unde am postat despre concurs:
twitter: https://twitter.com/#!/kriszshadow/status/199204896308871168
blog: http://kriszshadow.blogspot.com/2012/05/heart-of-darkness-concurs-cele-13.html

Ai uitat link-ul postarii pe blog/fb/tw

Oare ce as face daca as mai avea 24 h de trait? E simplu , bunica mereu si-a dorit sa sara cu parasuta asa ca voi sari cu ea , evident cu riscul de as-i pierde proteza ( asta-i viata). Voi da o petrecere care va sarbatorii Pastele Cailor ,ca ma enerveaza cand lumea se refera la asta , iar acolo voi fuma niste marijuana (nu sunt deacord cu drogatul ,dar nu o sa mor fara sa stiu cum e).
Mamei mele ii e frica sa mearga cu avionul deci nu am mers niciodata . Pai asta nu se va mai repeta : o sa imi iau un bilet spre orice destinatie si voi de drumul in timpul zborului la toboganul de salvare si voi da drumul unui porc ( va avea parasuta dar asta e daca nu o va deschide e vina lui) pentru ca vreau sa vad un porc cum zboara...
Dar acum sa trecem la ceva mai sentimental, la ceva romantic:o sa cumpar din economiile mele de o viata ( alocatia pe luna respectiva) si voi cumpara niste dulciuri pe care le voi manca atat de repede incat o sa dobor un record mondial.(ciocolata e pasiunea mea). Iar la asfintit voi incepe o cursa cu obstacole: esti calare pe un strut si trebuie sa fugi de cainii turbati de la mine de pe strada si de drogati in acelasi timp; apoi vei trce printr-un cerc de foc unde voi prajii micii , dar am doar 2 min si la sfarsit voi ateriza intr-un bazin cu jeleu verde...
Voi face multe in ultimele mele clipe de viata si voi zambi si rade mereu chiar daca trebuie sa cumpar un tub plin cu spray care ma va face sa zambesc non-stop.
P.S : daca porcul nu va supravietui , va invit la un gratar da ceafa e a mea!!!!
Nume Bobe Raluca
e-mail : ralucabobe@yahoo.com

• Ultima zi din viata...Mi.as petreceo cu familia pentru ca ar fi ultima data cand as sta cu ei, cand as fi alaturi de ei ...As scrie biletele pentru fiecare peroana pe care o cunosc si le-as pune la posta, asigurandu-ma sa ajunga la destinatie dupa ce mor. Dupa aceea as face tot ce nu am avut curaj sa fac pana acum. Mi-as marturisi toate sentimentele fata de alte persoane. As vizita locurile dragi mie, macar cateva amintiri frumoase sa le am pe lumea cealalta. In niciun caz nu voi plange, cum se spune : «Ultima zi de viata, prima zi de fericire » si nu as vrea ca nici ceilalti sa sufere dupa mine, ma face sa ma gandesc ca inca am ceva pe aici, pe pamant si nu pot pleca lasandu-i asa, dar nici nu pot ramane. Jurnalul pe care il am l-as arde, nici pe partea cealalta nu vreau sa imi invadeze cineva in acest fel intimitatea. In mod normal as face lucruri nebunesti, dar cel mai mult timp l-as petrece in compania prietenilor si a familiei, ei inainte de toate.
Si la sfarsit, (mereu am vrut un sfarsit tragic) nu vreau ca ceilalti sa ma gaseasca moarta, vreau sa isi aduca aminte de mine asa cum eram in viata. Asa ca « ma voi arunca intr-un lac » mereu am vrut sa inot si mi-a fost frica, macar acum la sfarsit sa am o dorinta indeplinita. Si desigur inainte de ma voi delecta cu o melodie mai trista (Digital Daggers- Where The Lonely Ones Roam)
Nume: Dan Daiana
GFC: Katherine
e-mail:butter.flyes@yahoo.com
Am sa postez si linku-l unde am afisat concursul

Nick GFC: Ramona
mail: ramona88badea@yahoo.com
am scris despre concurs aici: http://chestiutze-d-ale-mele.blogspot.com/2012/05/concurs.html
Daca as mai avea 24 de ore de trait as scrie o carte. Nu ar fi o carte lunga, pentru ca nu mi-ar ajunge timpul, dar ar fi o carte care sa infatiseze toate greselile pe care le-am facut, ca sa ramana ca o ultima invataminte pe care o daruiesc cititorilor mei. Nu ar fi o carte doar despre viata mea, despre ce am facut eu, ci despre ce am vazut, povestile pe care le-am trait, dar si cele care mi-au fost povestite. Ar fi o carte amuzanta, chiar daca ar fi scrisa intr-un astfel de moment, ar fi o carte sarcastica, asa cum sunt si eu, dar si dramatica, o impletitura a tot ceea ce in final inseamna viata.Si as dedica-o familiei, prietenilor si cititorilor mei, pentru ca fiecare dintre ei, fie ca mi-au zis ca tin la mine sau mi-au zis "iesi la o bere?" sau "cand postezi urmatorul capitol?", au construit o parte din inima mea.
Cu toate ca eu as muri, acea carte ar pastra o bucatica din mine nemuritoare.

Sorry...cand am zis nickname ma referam la GFC.
Nu am blog/bf/tw.

Nume:Leu Cristina Madalina
Nickname-ul: BellaDiAngello
Email:cristy_angel_love@yahoo.com
Am scris despre concurs la urmatorul link: https://www.facebook.com/pages/All-must-be-loved-/380359281981180?ref=tn_tnmn

In ultimele 24 de ore, cred ca as merge la toate persoanele posibile de gasit si le-as cere scuze pentru greseli.Probabil as face in timpul ramas ceea ce fac de obicei.M-as uita ls niste filme, as asculta nsite muzica, mi-as lua adio d ela persoanele dragi...si in primul rand cred ca ia-s spune persoanei de care imi palce acest lucru.Apoi as astepta cu capul pe perna, calma si controlata, timpul sa ma duc...poate chiar pe melodia mea preferata ,,My Heart Is Broken-Evanescence"...constienta de asta...

Nume : Alina Galavan
GFC : Stephany07
E-mail : alyna712@yahoo.com
Am postat pe FB : http://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=367284283318688&id=100001262863260

Cred ca daca as afla ca mai am de trait 24 de ore , m-as gandi la toate persoanele la care tin , si le-as lasa cate o scrisoare in care le-as spune cat de minunati / minunate sunt si cat am tinut la ei / ele .
Si cel mai probabil i-as spune tipului pe care-l plac in secret , ce simt pt el .
Apoi as trimite toate acele scrisori printr-o persoana de incredere , abia dupa ce eu nu as mai fi existat . Deasemenea , le-as lasa mostenire si toate cartile mele fantasy :D

Nume:Spurcaciu Alexandra
GFC:Lxi
Am postat pe fb aici:http://www.facebook.com/andreea.jrt

In ultimele 24 de ore as scrie!

"Ultimele 24 de ore din viata mea.Ma simt slaba,n-am puterea sa imi privesc sfarsitul in ochi.As fi vrut sa-l iau de guler si sa-l azvarlesc pe scaun.I-as fi spus o poveste in care timpul nu exista.Poate m-ar fi crezut.Poate l-as fi pacalit.Dar sunt slaba.Nu-mi pot ridica privirea,ce se goleste cu fiecare secunda ce trece nervos pe langa mine,din caietul ros de durere.As mai avea atatea de spus.Ma mint ca n-am timp.As mai avea timp pentru cate ceva,dar caietul asta ma smulge realitatii,vrea sa stoarca din mine si ultima farama de viata.Inima-mi bate firav,ma tem ca are sa cedeze mai repede.M-as fi dus la pescuit.Intotdeauna mi-a placut sa pescuiesc,sa alerg desculta prin iarba cruda,cu undita plina cu pesti in mana.As fi mers la pescuit,dar ploua.M-am rugat ca in ziua in care voi muri sa ploua.Si uite ca ploua infernal si simt cu sufletul meu ravneste la mirosul teilor infloriti ce se impleteste cu stropii reci si zburliti.Vantul bate haotic.Mi-e frig.Retina-mi devine surda.Secundele trec pe langa mine fara sa le mai simt,fara sa-mi mai faca sangele sa clocoteasca de furie.Sunt resemnata.Sunt singura.Nu,nu sunt singura,stiloul din care se scurge o cerneala neagra,funebra,imi tine de urat.In ultimele minute ale vietii mele reusesc sa mazgalesc cateva randuri pustiite.Nu mi-e teama.Astept cu pieptul deschis,dar cu privirea searbada neantul.Nu mi-e frica de el pentru ca a fost intotdeauna in mine.A fost in adancul meu,pentru ca acum cand il simt aproape il percep ca pe un prieten.Timpul mi-a fost dusman,intotdeauna.Acum fac pace cu el,il las sa-si intinda trupul gol peste al meu suflet mort.E liniste.E atat de liniste si de intuneric...."

Nume:Nagy Nicoleta Gabriela
nickname(GFS):Nicoleta.Niki
e-mail:n_niki_15@yahoo.com
Am postat pe twitter:https://twitter.com/#!/nikkysmilez/status/201651418250215424

Am petrecut mult timp reflectand la posibilitatile cu care mi-as petrece untima zi din viata mea.Nu voi povesti toate cele care mi-au trecut prin cap;daca ar fi asa as putea crie un roman in intreg.Pe voi va intereseaza concluzia.Nu-i asa?Uite scenariul ultimei mele zile:
Suna prostesc sa iti petreci ultima zi din viata plangand?Bineinteles, dar o parte din mine nu ma lasa sa nu imi arat regretul fata de viata care abia a inceput.Pana la urma siroaiele de lacrim se opresc si simt cum durerea din suflet ma indeamna sa fac lucruri pe care nu le-as face in mod normal,lucruri de care nu sunt mandra,dar pe care sunt nevoita sa le fac.Mama m-a invatat un lucru important in viata.Daca nu iti convine ceva"Taci si inghiti".Eu am trait conform acestei reguli.Dar acum totul se schimba pentru ca am de trait doar o nenorocita de zi...iar ziua aceasta va fi de neuitat.
Am fost fata cea cuminte,dar vreau sa vad cum e sa fii si altcineva.M-as duce in oras,mi-as cumpara niste haine de rockerita si o peruca portocalie.M-as plimba prin oras asa,dupa care as pleca la scoala mea unde as tine un discurs in care sa le si dovodesc faptul ca esti diferi fata ce ceilalti nu inseamna ca esti ceva gresit,cava care nu are valoare.M-as intalni cu iubitul meu in costumatia pe care mi-am facut-o.As vrea sa vad daca ma iubeste atat de mult incat sa nu il intereseze infatisarea exterioara.Chiar daca il va interesa sau nu eu voi fi suparata si fericita in acelasi timp.In cazul in care il intereseaza voi fi fericita pentru ca am aflat adevarul,suparata pentru ca relatia noastra a fost o minciuna.Dar daca nu il intereseaza fericirea mea va fi mult mai mare decat supararea deoarece am gasit macar o persoana care ine la mine,dar suparata pentru nu voi mai avea sansa sa il revad macar o singura data.
As pleca acasa la parintii mei carora le-as spune cat de mult ii iubesc si cat de recunoscatoare le sunt pentru tot ceaa ce mi-au daruit in viata.As astepta pana cand ar adormi,dupa care le-as scrie o scrisoare in care le-as povesti si ruga multe lucruri importante.De un lucru sunt sigura ca l-as scrie:"Nu am sa va cer sa nu plangeti in urma mea,vreau sa stiu ca imi veti duce dorul.Daca vreti sa plangeti atunci face-ti-o o data,de doua ori sau de trei ori,atat va fi destul.Dar vreau ca atunci cand va veti gandi la mine sa va ganditi la amintirile frumoase,la viata care din suflet va multumesc mi-ati daruit-o."I-as saruta pe frunte dupa care m-as aseza in camera mea si as astepta rugandu-ma moartea care mi-a fost promisa.

Nume:Nagy Nicoleta Gabriela
nickname(GFS):Nicoleta.Niki
e-mail:n_niki_15@yahoo.com
Am postat pe twitter:https://twitter.com/#!/nikkysmilez/status/201651418250215424

Am petrecut mult timp reflectand la posibilitatile cu care mi-as petrece untima zi din viata mea.Nu voi povesti toate cele care mi-au trecut prin cap;daca ar fi asa as putea crie un roman in intreg.Pe voi va intereseaza concluzia.Nu-i asa?Uite scenariul ultimei mele zile:
Suna prostesc sa iti petreci ultima zi din viata plangand?Bineinteles, dar o parte din mine nu ma lasa sa nu imi arat regretul fata de viata care abia a inceput.Pana la urma siroaiele de lacrim se opresc si simt cum durerea din suflet ma indeamna sa fac lucruri pe care nu le-as face in mod normal,lucruri de care nu sunt mandra,dar pe care sunt nevoita sa le fac.Mama m-a invatat un lucru important in viata.Daca nu iti convine ceva"Taci si inghiti".Eu am trait conform acestei reguli.Dar acum totul se schimba pentru ca am de trait doar o nenorocita de zi...iar ziua aceasta va fi de neuitat.
Am fost fata cea cuminte,dar vreau sa vad cum e sa fii si altcineva.M-as duce in oras,mi-as cumpara niste haine de rockerita si o peruca portocalie.M-as plimba prin oras asa,dupa care as pleca la scoala mea unde as tine un discurs in care sa le si dovodesc faptul ca esti diferi fata ce ceilalti nu inseamna ca esti ceva gresit,cava care nu are valoare.M-as intalni cu iubitul meu in costumatia pe care mi-am facut-o.As vrea sa vad daca ma iubeste atat de mult incat sa nu il intereseze infatisarea exterioara.Chiar daca il va interesa sau nu eu voi fi suparata si fericita in acelasi timp.In cazul in care il intereseaza voi fi fericita pentru ca am aflat adevarul,suparata pentru ca relatia noastra a fost o minciuna.Dar daca nu il intereseaza fericirea mea va fi mult mai mare decat supararea deoarece am gasit macar o persoana care ine la mine,dar suparata pentru nu voi mai avea sansa sa il revad macar o singura data.
As pleca acasa la parintii mei carora le-as spune cat de mult ii iubesc si cat de recunoscatoare le sunt pentru tot ceaa ce mi-au daruit in viata.As astepta pana cand ar adormi,dupa care le-as scrie o scrisoare in care le-as povesti si ruga multe lucruri importante.De un lucru sunt sigura ca l-as scrie:"Nu am sa va cer sa nu plangeti in urma mea,vreau sa stiu ca imi veti duce dorul.Daca vreti sa plangeti atunci face-ti-o o data,de doua ori sau de trei ori,atat va fi destul.Dar vreau ca atunci cand va veti gandi la mine sa va ganditi la amintirile frumoase,la viata care din suflet va multumesc mi-ati daruit-o."I-as saruta pe frunte dupa care m-as aseza in camera mea si as astepta rugandu-ma moartea care mi-a fost promisa.

Nume: Diana Cune
Nickname-ul: Delya Del.
Email: candydya98@yahoo.com
Am postat aici: https://twitter.com/#!/DyanaDya7/status/201698483000971264

Ultimele 24h...
Pf... Pai mereu m-am gandit ca as muri batrana atunci cand mi-ar suna ceasul -la figurat ca altfel nu cred ca l-as auzi... :D-, asa ca intrebarea ta m-a luat prin surprindere... Nu vreau sa sune siropos, dar cred ca mi-as insira toata viata si gandurile intr-un jurnal, iar la sfarsit as face o lista cu toate lucrurile si dorintele mele legate de ce as fi vrut sa fac in viitor. Apoi cred ca as incerca sa indeplinesc ce pot din lista... Una ar fii sa sarut un tip de care imi place fara sa ii spun ca vreau sa fac asta si sa-l iau prin surprindere aratandu-i ce simt si dovedindu-i ca sentimentele mele pentru el nu sunt ceva imaginar ... Nebuuuna -da stiu... :D-, Dupa aceea chiar nu stiu ce as face - probabil testamentul, sau ceva si mai bun : mi-as petrece vremea cu toata familia depanand amintiri plangand si consumand servetele prin toata casa... Insa stiu ca tot ce scriu eu aici nu s-ar intampla, deoarece, daca stau sa ma gandesc, nu iti poti sti ziua morti - doar daca nu suferi de vreo boala foarte grava, dar nici atunci nu ai sti sigur, ceea ce ma face sa cred ca mai am de gandit la ce voi face si poate ca multe pareri se vor mai schimba, deci raspunsul meu si al tuturor cred ca sunt inutile...:D bafta tuturor...

nume:giorgiana turcu
mail giorgianaturcu@yahoo.com
lik:https://www.facebook.com/giorgiana.turcu.3/posts/382802738433296
of..daca as mai avea numai 24 de ore de trait?as incerca sa obtin iertarea tuturor celor carora le-0am facut rau...as avea o discutie particulara cu Dzeu, m-as sfatui cu el si l-as ruga sa aiba grija de cei dragi mie, sa nu sufere in lipsa mea...si as sta tot timpul, secunda cu secunda, cu puiutul meu mic...i-as spune mereu cat o iubesc, i-as ppovesti cum va fi cand va creste ea mare,ca eu o voi veghea si iubi intotdeuna..si as incerca sa-i inregistrez cateva dvd-uri cu mine., pentru fiecare aniversara din viata ei de la care eu as lipsi...sa-i aduca aminte de mine,si as ruga pe sotul meu, sora si parintii mei sa aiba grija de ea, sa-i fie alaturi pana va creste....of, o tema grea ne-ai dat tututor, dar e normal sa te gandesti, fiindca viata e asa scurta si noi tinem cu dintii de orice fleac si pierdem ce e important in viata

nume : Cristina Borcan
gfc: Cristina Borcan
email: borcan.cristina@gmail.com

daca as afla ca as mai avea de trait 24 de h... as trece mai intai prin cele 5 faze ale durerii: negarea, furia, targuiala, depresia si apoi... acceptarea.
mi-as pune in ordine unele detali, cum ar fi cui si ce sa dea mama dupa ce mor (carti, haine, pc, incaltari, bijuterii, etc). si as scrie cateva scrisori pentru cateva persoane dragi, asa ca bun ramas + sfaturi si ce mai aveam pe suflet si nu le-am zis pana atunci.
as petrece urmatoarele ore spovedindu-ma din copilarie si dupa marturisire as petrce tot timpul ramas cu mama si logodnicul meu.
cam asta ar fi planul. dar incercand sa aprofundez "problema" supravietuirii ma i-au fiorii. si sincer nu stim cum as proceda atunci. as fi in conflict cu mie insumi, incercand aiurea sa-mi dau seama de ce "acum?"

Va rog frumos sa ma scuzati pentru dublu-post:(

Nu face nimic

Nume: Ruxandra D
GFK: Ruxandraa
e-mail: ruxuuu@yahoo.com
Share: http://www.facebook.com/ruxandraa.dobre/posts/239226522850552
http://books-are-pieces-of-heaven.blogspot.com/p/concursuri.html

In ultimele 24 de ore cred ca as trage de timp, as incerca sa fac cat mai multe lucruri care imi plac, sa ma intalnesc cu persoanele la care tin, si, poate, sa marturisesc daca detin sentimente pentru cineva.
Mi'as cere scuze pentru tot ce am facut si as incerca sa ma distrez cat mai mult, pentru ca, poate, ultima zi va fi singura pe care mi'o voi aminti.

Buna! As vrea si eu sa intreb cum se alege castigatorul? Multumesc!

Castigatorul va fi cel mai bun raspuns, ales de carte mine

Nume : Pana Evelin
Email: panaeve@yahoo.com
GFC: Eve.Evelyn
Twitter: https://twitter.com/#!/EveEvelyn2/status/202645152240635904
Facebook: http://www.facebook.com/ev.evee.75/posts/354834177905037
Blog : http://pagesfrombooks.blogspot.com/2012/05/heart-of-darkness-concurs-cele-13.html

Raspuns : Ultimele 24 de ore.Probabil la inceput as plange, poate doar putin. Dar asta e. Macar sa profit de ultimele mele ore de viata. Le-as spune tuturor ceea ce simt defapt. Le-as multumi prietenilor adevarati pentru ca mi-au fost alaturi cand am avut nevoie. As spune ceea ce nu am avut curaj sa spun. Mi-as cere scuze pentru tot ce am facut. I-as spune mamei si surioarei mele cat de multe le iubesc.As incerca sa ma impac cu cei cu care sunt certata. Dupa toate astea as face tot ce mi-as dorii sa fac. As lua un avion pana in Londra si as cutreiera orasul cat de mult as putea. Mi-ar placea sa merg la un concert One Direction :)). Mi-ar placea sa inceapa sa ploua din 2 motive. Sa pot sa dansez in ploaie lucru care nu il facam pentru ca imi ra frica sa nu racesc dar acum ce rost ar mai avea? Al doilea motiv pentru care as vrea sa inceapa sa ploua este ca imi doresc sa fiu sarutata in ploaie. Am citit in multe cartii momentul asta si mi-a placut. Apoi daca as mai avea timp probabil ca as citi. As citi cea mai frumoasa carte pe care cineva o poate citi in ultimele 24 de ore de viata si anume : Cele 13 motive. De ce ? Pentru ca ar fi ciudat. Eu as da orice sa mai traiesc inca un pic iar personajul din carte isi ia viata. Asta as face. Nu m-as apuca de sporturi extreme, nu as incerca sa cuceresc Everestul, nu as invata chineza sau japoneza, as face doar ceea ce mi-am dorit mereu. As fi eu pentru ultimele mele 24 de ore.

Multumesc!

Nume: Zaharia Ramona
E-mail: v_vxramoxv_V@yahoo.com
Link-ul unde am postat despre concurs: http://onlyafewcolors.wordpress.com/2012/05/17/concurs/

Poveestioara o sa ti-o trimit pe mail :)

Nume: Zaharia Ramona
E-mail: v_vxramoxv_V@yahoo.com
Link-ul unde am postat despre concurs: http://onlyafewcolors.wordpress.com/2012/05/17/concurs/

Am mai trimis odata comentariul, dar vad ca nu apare. Daca o sa fie dublu-post, imi cer scuze :o3
Cum ziceam, povestea o sa ti-o trimit pe mail :)

nume Axene Tiberiu
email:axi_tibi@yahoo.com
facebook:https://www.facebook.com/axene.tiberiu

Dacă as sti dinainte ca mai am doar 24 de ore din aceasta această viaţă, aş fi recunoscătoare pentru darul de a şti. As scrie scrisori celor dragi mie in care sa le spun la fiecare in parte cat de mult au insemnat pentru mine si sa le multumesc ca au facut parte din viata mea.Le-as pune la posta stiind ca le-ar primi dupa moartea mea. Nu as pune nimanui ca sunt ultimele 24 de ore pentru ca ei sa nu simta ca trebuie sa faca ceva special pentru mine.

nume :Axene Tiberiu
emai:axi_tibi@yahoo.com
facebook:https://www.facebook.com/axene.tiberiu

Dacă as sti dinainte ca mai am doar 24 de ore din aceasta această viaţă, aş fi recunoscătoare pentru darul de a şti. As scrie scrisori celor dragi mie in care sa le spun la fiecare in parte cat de mult au insemnat pentru mine si sa le multumesc ca au facut parte din viata mea.Le-as pune la posta stiind ca le-ar primi dupa moartea mea. Nu as pune nimanui ca sunt ultimele 24 de ore pentru ca ei sa nu simta ca trebuie sa faca ceva special pentru mine.

Nume: Tuvene Andreea
Nickname: andreutza
Email: andre97andre@gmail.com
twitter: https://twitter.com/AndreeaAndrre/status/214662482810245120

Daca ati mai avea de trait 24h, ce ati face? Cum ati petrece acel timp? V-ati distra, sau ati petrece timp cu persoana iubita, sau ce ar insemna asta pentru voi?"

Daca as stii ca mai am doar 24 de ore de trait as incerca sa fac tot ce nu am putut face inainte si tot ce nu am avut curaj sa fac pana acum. In primul rand, le-as spune anumitor persoane tot ceea ce pana in acel moment nu am putut sa spun si as incerca sa indrept lucrurile. Le-as spune tuturor persoanelor dragi mie cat de mult le iubesc si as incerca sa spun tuturor adevarul care pana acum nu am reusit sa-l zic.
In al doilea rand, as incerca sa calatoresc intr-un loc pe care mi-am dorit mereu sa-l vizitez si as incerca sa fac tot felul de lucruri ciudate, interesante pe care ma gandeam ca nu le voi face niciodata. In ultimele 24 de ore de trait as incerca sa fac tot ce nu am reusit sa fac pana in prezent si mi-as trai ultimele ore din viata la MAXIM.