Inca nu am terminat cartea Incredibil, insa m-am hotarat sa postez  toate mesajele pe care cele patru fete le primesc de la A(in ordine)


                                            
Emily: "V-a fost dor de mine, afuristelor?Nu mai scormoniti dupa raspunsuri,daca nu vreti sa va sterg si voua memoria. -A"

Aria: "E rau sa fii in intuneric,hm?Inchipuie-ti cum trebuie sa se simta orbii!Daca-i spui CUIVA ce-am facut,te las si pe tine in intuneric,pentru totdeauna.Muah! -A"

"P.S. Viitoarea ta mamica are o identitate secreta,exact ca tine!Vreu sa vezi cu ochii tai?Du-te maine la Hooters.-A",

Mona: "La multi ani cu intarziere, Mona! Si,cand ai de gand sa-i spui Hannei ce-ai facut? Eu zic sa astepti sa-ti dea cadoul de ziua ta, si de-abia DUPA aceea sa-i spui. Poate c-o sa pierzi prietenia ei, dar macar ramai cu darul de la ea! -A"

Emily:" Iti doresc o fericita iesire in lume, Em: parintii tai probabil ca sunt foarte mandrii!Acum ca familia Fields e insufletita de iubire si toleranta, ar fi mare pacat ca mica lor lesbiana sa pateasca vreun accident.Asa ca tu pastreaza tacerea...si ei vor reusi sa te pastreze pe tine!-A"



Spencer: "AAAAAA:Indiciu uitil pentru o tipa nu-prea-inteleapta. Nu pacalesti pe nimeni.Membrii juriului pot sa-si dea seama ca esti mai falsa decat o imitatie de Vuitton.
P.S.Ea a facut-o,sa stii, Si n-o sa stea pe ganduri cand va fi sa ti-o faca si tie."

Emily:"Tt,tt,Emily! Iubitica ta ti-a aflat slabiciunea pentru blonde?Iti pastrez secretul...daca-l pastrezi si tu pe al meu.Pupici!-A"

"Emi:
Te asteapta o fata in bazinul cu apa termala. Distractie placuta!-A
Vorbeste si-o sa mori.-A"

Aria: "Oglinda,oglinjoara,cine-i cea mai neascultatoare din tara?Tu ai vorbit.Asadar,tu urmezi -A"

Spencer: "Ai face bine sa-ti pazesti spatele...altfel o sa fii si tu moarta,afurisito! -A"

Sper sa nu fi ratat vreunul....


3 comentarii:

foarte buna idee ta,
multumim ca le-ai postat.
abia astept sa citesc incredibil si sa inceapa sez 3

Da si eu abia astept! Multumesc !

am citit doar primul si al 2-lea vol.Astept cu nerabdare al 3-lea sezon sunt curioasa cum se sfarseste.
Imi place la nebunie PLL:X:X