Am primit aceasta leapsa foarte draguta de la Pufulet ( mersi ca te-ai gandit la mine ) si mi s-a parut foarte draguta.

Reguli:
 - selectaţi în tag cărți citite recent (în ultimii 1-2 ani) 
încorporaţi în postare imaginea tag-ului (*cea de sub reguli)


- daţi tag-ul mai departe :)

1. DRUMUL CĂTRE MARE : O carte pe care ai așteptat mult timp să o citești

  2. RĂSĂRIT DE SOARE : Cartea la a cărei lectură abia așteptai să te întorci după ce te trezeai dimineața
Trent a fost si ramane un personaj incredibil de sexy.

3. APUS DE SOARE : O carte pe care ai stat să o citești noaptea
 4. PERLA DIN SCOICĂ : O carte de la care nu aveai mari așteptări, dar pe care ai considerat-o excepțională după ce ai terminat-o

5. ARSURĂ DE SOARE : O carte care te-a enervat rău, cu care ai avut o experiență neplăcută

 Nu le-am citit pe toate, dar mi s-au parut urate. 


6. VALURILE MĂRII : O carte care a fost multă vreme pe val și care ți-a plăcut și ție

  7. CANICULĂ: O carte care ți-a dat bătăi de cap, pe care ai citit-o greu
Atat de teribil de plictisitoare si enervanta.

8. BRIZA MĂRII: O carte simplă, pe care o consideri lectura ideală pentru vacanța de vară
9. BRONZ : O carte care a lăsat o amprentă asupra ta
10. VACANȚA DE VARĂ : O carte care ți-a plăcut mult, dar apoi ai regretat că ai terminat-o așa repede


 Multumesc mult pentru leapsa ! 
Cine mai vrea, sa o ia

1 comentarii:

Imi plac raspunsurile tale, ma bucur ca ai luat-o!