Am fost ieri sa vad "Orasul oaselor". Am citit cartile acum ceva vreme si ma bucur ca nu am ratat filmul. "Beautiful creatures" a fost un dezastru, insa "City of bones" a fost geniaaaal !

   Sa incepem cu Jace(Jamie Cambell). In rolul lui Jace, a fost pe cat de sexy pe cat ar fi trebuit ! Deci daaa, J.C. a fost o alegere perfecta. E noua mea obsesie recenta. Va vine sa credeti ca asta a jucat in Twillight si in Harry Potter ? Si in Twillight era Caius sau nu mai stiu cum il chema dar parca Caius.
   Lily Collins(Clary) a fost o actrita buna, o alegere buna, insa eu ma asteptam sa fie mai fragila ? In carti nu era chiar atat de curajoasa de la inceput. Jace este foarte dark si Jamie reuseste sa il interpreteze cum trebuie. Cu adevarat cum trebuie.


    Jocelyn a fost in regula. Luke ar fi trebuit sa fie mai "catelus", stiti ca in carti el se tinea dupa Jocelyn cel mai mult. Demonii si toate creaturile alea au fost cool. Isabelle nu s-a potrivit deloc. Actrita era frumoasa, insa faza e ca trebuia sa fie infumurata, intunecata si mult mai diferita !
     Alec, pe de alta parte, mergea perfect !
  
      Trecand peste personaje si actori, actiunea a fost cam multa, chiar si din cartea a doua a luat ceva. Clary se duce intr-un club cu prietenul ei, Simon si ii surprinde pe Jace si Isa si Alec omorand un demon. De aici se declanseaza totul. Clary afla ca nu este mundana si mama ei dispare, toata lumea cauta pocalul ala.
Clary si Jace sunt o pereche ideala, precum in carti, insa uneori, pe parcurs, mi s-a parut ca autoarea prea si-a luat obiceiul de a cauza certi si despartiri din nimic, doar asa, de dragul de a se certa ?
  
   Mi-a placut decorul, mai ales acela din gradina lui Hodge, absolut minunat. Va recomand filmul. ! Foarte bun si atat de captivant !



2 comentarii:

Si mie mi-a placut filmul, desi sunt unele aspecte care nu mi-au placut(am vorbit despre asta pe blog.Mie mi-a placut mai mult Clary din film fata de cea din carte

mie de cea din carte