Deci, azi am avut examenul de la mate. Dupa calcule, iau fie 9.8 fie 10. Speram 10. La romana, in jur de 9.6, acum depinde de compuneri.
    Pe de alta parte, avand in vedere ca nu mai exista persoane care sa ma stereze cu examenele astea enervante si absurde, in sfasit pot sa fiu in vacanta !

Si vai, cat de mult mi-ati lipsit ! Mai sunteti pe aici, cititorii mei ?

  Ei bine, fiti pe faza, pentru ca Heart of Darkness revine in forta, in cea mai tare vara posibila.
   Fara examen, fara griji, decat poate cele impuse de liceu cu colegi noi si bla bla bla si Sambata vin rezultatele !!! Asta de emotie :) :) :)

   Voi cat luati dupa calcule.

P.S.: Am in plan un nou look pentru blog,  concursuri in curand si revin cu o lista de lucruri pe care vreau sa le fac vara asta si carti pe care vreau sa le citesc !!!

 CE FRUMOASA E VACANTA DE VARA !!!

10 comentarii:

Sunt de acord cu tine, în tot ce-ai spus ! O vacanță plăcută îți doresc !

Felicitări!:D
Aşteptăm rezultatele :o3
Debea aşteptăm să îţi intri în forţă!:D

Felicitări!:D
Aşteptăm rezultatele :o3
Debea aşteptăm să îţi intri în forţă!:D

:> Ma bucur sa aud c-ai trecut cu bine examenelee(asta zic chiar daca inca nu ai primit rezultatele).

Multumesc, Law ! Abia astept rezultatele ...

Ohh. Ce tare esti! Bine ai revenit! <3 Eu dupa calcule iau 9 - 9 si un poc la mate. Toanta de mine a gresit la faza cu intervalul inchis... Si la romana in jur de 9.50, depinde tot de compuneri.. Pupici si bine-ai revenit!

E faorte bine. La ce liceu vrei sa intri ?

Pai la romana am facut bine exercitiile dar acum depinde de compuneri , sper sa nu scada prea mult , iar la mate la subiectul 3 exercitiul 2 punctul c) am rezolvat prin alta metoda si mi-a dat la fel , insa acum depinde de cei care corecteaza.Abia astept sa afiseze rezultatele. ^^

Prezenta! Sper sa iei note cat mai mari.

Felicitari :3