Am ajuns (si am terminat) volumul doi din seria "Altfel de ingeri". Ca de obicei, cand am terminat-o , mi-a lasat un sentiment placut, de rasuflu, de pauza, dupa cat de mult timp am stat in tensiune pe parcursul cartii.

     Comparativ cu volumul unu, nu pot spune ca "Tradari" este mai bun. Ba din contra, primul mi s-a parut mai reusit, insa asta nu inseamna ca nu a fost bun "Tradari".

    Povestea protagonistei continua, acum ajunsa la o scoala de varcolaci (Care afla mai tarziu ca era de corectie) impreuna cu prietenul ei solidar, Graves.
     Acolo, la scoala, nu sunt fete. Ea este unica si inegalabila, in vreme ce toti restul sunt baieti, asa ca va dati seama ca nu este o atmosfera chiar asa de placuta. Cel putin la inceput. Dupa aceea insa, totul devine super. Insa trebuie sa asteptati putin.

     De plictisit, eu una nu m-am plictisit. Este una dintre povestile mele preferate  Relatia dintre Dru si Christophe este din ce in ce mai romantica si frumoasa. Bine, ea zice ca este indragostita de GRaves, insa eu una consider ca se potriveste mai mult cu Christophe.
      Faza e ca viata lui Dru este cam complicata.... Tatal ei a murit, transformat in zombie, iar mama ei a fost ucisa cand era mai mica. Obiectivul ei este sa descopere persoana care i-a ucis pe cei doi si astfel, crede ca scoala are cateva idicii consistente. Si chiar are !

  Pe parcurs, Dru face descoperiri uluitoare, se imprieteneste cu ceilalti varcolaci, evadeaza, petrece momente frumoase si romantice cu Cristian, si pur si simplu te face pe tine, ca cititor sa o admiri si sa-ti placa sa citesti cartea.

   Pe mine m-a convins.

Dar, punctajul meu este de 4/5 . Nu se ridica, din pacate, la nivelul primei carti. Nu stiu de ce. Poate atmosfera ? Sa fie oare inceputul ala idilic, romantic, si totodata dificil ? Probabil ...

   Oricum ar fi, idee e ca merita. Si v-o recomand !!

3 comentarii:

De obicei al doilea volum dezamăgește!
Oricum, drăguță recenzie!

pe mine m-a dezamagit volumul al doilea. Tocmai astazi l-am terminat. M-a plictisit rau de tot la inceput si deabia dupa jumatatea volumului a inceput sa-mi placa. Totusi, sper ca volumul 3 nu ma va dezamagi

Mda, eu nu cred ca ma mai apuc de GElozie, pentru ca dupa volumul doi nu mai am chef deloc de Altfel de ingeri