Domnia haosului este cartea a cincea din seria "Vampirii din Morganville" de Rachel Caine. Pot spune cu toata siguranta ca aceste carti sunt uluitoare. Desi tema cartii nu m-a atras pe deplin, va explic eu mai incolo pe parcursul recenziei.

   Va amintiti ca povestea lui Claire Denvers continua cu sosirea lui Bishop, vampirul malefic, tatal Ameliei, care aduce doar necazuri si razboi. Shane, Claire, Eve, Michael pleaca pe fronturi diferite. Fiecare are misiunea lui, fiecare este doar un pion in razboiul orb al Ameliei si al lui Bishop.

    Claire pleaca pentru a-l elibera pe Myrnin, iar Amelie este prinsa in capcana de tatal sau. Mi s-a parut putin ciudata sicana permanenta dintre ei doi. Parca prea... bizara, dar totusi credibila. Sincer acum, pe mine nu ma pasioneaza prea tare cartile in care este vorba despre razboi, despre lupte din astea. Eu sunt mult mai mult pe un fantasy mai... pacifist. Ei, ideea e ca, "Domnia haosului" m-a captivat mult mai mult.

       Povestea de iubire dintre Claire si Shane a fost destul de absenta. Mi-ar fi placut sa se axeze mai mult pe ea si personajele sa aibe cate o clipa de ragaz in luptele acelea interminabile. Suspans? Bifat. Mister? Bifat. Actiune? Dublu-bifat.
Concluzie: da, a avut din astea! Bishop a fost foarte ciudat. Pe tot parcursul cartii l-am intalnit cred ca o data sau de doua ori, in momentele cheie.

   Daca sa descriu foarte amplu actiunea principala, atunci eu as zice ca este o lupta continua. Are multe intorsaturi, si m-am bucurat acolo putin ca Monica si-a luat-o si ea, pentru ca prea era cu nasul pe sus. Personajele mi-au placut. Am vazut evolutie, am vazut carisma si tot tacamul. Punctul culminant a fost OK. Chiar m-a surprins finalul insa siincer acum, chiar m-am satrat de carti care se termina printr-o noua intriga. E ca o sarada continua si vreau sa fie, macar o data, un sfarsit clar. Pff... Eve mi s-a parut un personaj static. Mi-as fi dorit sa evolueze. Stiu ca atiunea este constanta, insa nu ar stica sa umple cateva pagini cu momente calme, nu?

Recomand aceasta carte tuturor persoanelor care adora cartile pline de actiune, in mod clar, in mod principal, actiunea, cu putina iubire si prietenie. Cu toate astea, "Domnia haosului" primeste de la mine punctajul de 3.5 / 5

1 comentarii:

Si eu m-am apucat de serie, dar am lasat volumul 3 neterminat. Sa-mi fie rusine :))