A venit toamna. S-o spunem pe bune, pentru ca chiar asta e. Din fericire sau nefericire ne asteapta melanncolica toamna, apoi iarna. Aceste doua sezoane sunt unele dintre preferatele mele. Cand ma gandesc la ele, pur si simplu, imi tresalta inima de nostalgie dupa vremurile alea care au fost si nu mai sunt.

   Odata cu toamna la Leda vor incepe mii de aparitii. Poate am exagerat, nu mii, dar poate cele mai asteptate.

   Eu una nu mai am rabdare la :
-Imoral de Sara Shepard
-Vol 2 din Nasc la miezul noptii
-Doua adevaruri si-o minciuna de S.S
-continuarea de la "Spulbera-ma" -cel mai mult

Voi ce asteptati sa apara?

4 comentarii:

Eu abia astept sa apara Insurgent de Veronica Roth!!!..sunt atat de curioasa:X

Volumul 2 din "Nascuta la miezul noptii" imi surade cel mai mult! :x De-abia astept ;;).

Dee.

http://www.allcafe.ro/2012/09/si-in-luna-septembrie-se-poarta-cititul-citeste-si-poti-castiga-carti-la-alegere-de-pe-www-all-ro/ ma gandeam ca poate te intereseaza

Abia astept sa apara Insurgent, continuarile seriilor lui Sara Shepard sau la Vampirii din Morganville, Spulbera-ma ,Chimie perfecta. Multe astept eu! Si la astea se mai adauga si seriile noi care au fost anuntate de ceva vreme si pe care vreau sa le citesc ^^^