Cel mai repede am citit "Revelatia" de Kelley Armstrong in editie de chiiosc intr-o zi. "Secretul Ariei" intr-o ora, doua. De regula, dureaza cam o saptamana, uneori chiar 4 zile.

 

Insa, acum, fiindca sunt super ocupata citesc o carte in engleza in 3-4 saptamani-ceea de regula era 1-2 saptamani si una obisnuita in 2 saptamani, in romana, vrea sa insemne obisnuita.

  De aceea recenziile pe blog sunt mai rare. Pur si simplu invatatul., oboseala, temele ma depasesc. Sorry :( Macar mai fac 1-2 postari pe blog.

   Voi? Cat dureaza de obicei sa cititi? Cu sau fara muzica. Eu fara.

4 comentarii:

Nu mi-a luat niciodata o carte o saptamana :O. Si am citit si peste o mie de pagini. Eu sunt unul dintre fast-readers :)). De obicei citesc pe muzic, dar nu ma deranjeaza si fara. Probabil sunt printre putinele persoane care poate sa citeasca calma intr-o harmalaie totala. O carte de 300 - 400 de pagini imi ia aproape doua zile (cand am si scoala). De obicei, daca pun mana pe o carte, nu ma las pana nu o termin. Am memorie buna, asa ca nu citesc acelasi paragraf de mai multe ori, chiar de mi-ar inchide cineva cartea. Si niciodata nu recitesc o carte (am incercat odata, dar imi aduceam aminte fragmente intregi mot-a-mot, si mi s-a parut plictitor) I know I'm not normal :))

Pai eu am inceput sa citesc cu "Academia Vampiriilor" pe care am imprumutat-o de a o prietena si am citit cartea in 4 zile...Initirea mi-a placut mai mult am citit-o in 2 zile si Atingerea Umbrei, pe care am adoratoooo!!<3 am devorato intr-o zi..in final am citit toata seria de 6 carti intr-o saptamana jumate...De atunci imi imprumut cartile de la biblioteca si citesc 2 pe saptamana...Acum cu scoala nu am voie sa citesc! Iti dai seama? E o crima! Chipurile trebuie sa invat pentru testele final ca sa imi decid urmatorii 4 ani din viata si blah blah blah...In fine.. Eu citesc fara muzica, am impresia ca daca citesc cu muzica nu pot sa traiesc cartea cu adevarat..:) A da si am citite 15 carti si nici o recenzie! Nici timp de blog nu am si vroiam sa imi fac si eu un blog adevarat...cu recenzii, muzica, concursuri...si nu am nimic din toate astea!:(( Cineva ar trebui sa fie arestat ca imi ia toate astea! Have a nice day! >:D<

Pai depinde de grosimea cartii. O carte medie ( in jur de 300 de pagini ) imi ia cam o zi si inca un pic :)
La mine insemnand ca ma apuc pe la 12 pana la 9 seara ( asta insemna la mn o zi de citit :P )
Altele mai subtiri, imi iau cam jumatate de zi. Nu stiu sa zic in ore , fiindca la mine timpul trece de nu-l pot masura :))
Si imi place sa ma delectez cu fiecare rand, nu sa ma grabesc sa o termin .
Iar cel mai mult mi-a luat vre-o luna de zile sa termin o carte, si asta fiindca nu mi-a placut, si am tot gasit altceva de citit, in loc sa o continui pe aceea :)

Frumos ca citesti