La acest concurs am intalnit raspunsuri uluitoare. Am observat fiecare punct de vedere si am fost uimita de frumusetea lor. Daca as fi putut, as fi dat premii pentru fiecare participant, insa din pacate trebuie sa aleg unul singur. Am ales raspunsul care mi-a atins inima intr-un fel unic, si deosebit. Felicitari Cassady! Ai timp 7 zile sa-mi trimiti adresa ta completa la mail-ul madison97madi@yahoo.com .

Raspunsul ei:

Peste tot pe unde citesc gasesc numai definitii sau descrieri foarte filozofice si artistice ale iubirii. Dar realitatea m-a invatat ca dragostea nu inseamna doar parfum de trandafiri si saruturi fierbinti. Stiu ca ma iubeste nu pentru ca in fiecare zi vine cu un buchet de flori sau cu o dedicatie siropoasa, ci pentru ca e umarul atunci cand plang, suportand cu stoicism lacrimile si supararile mele, intizandu-mi la final batista si un zambet, stiu ca ma iubeste pentru ca nu bodoganeste atunci cand am ars mancarea ci ma lauda si face incercari disperate sa o manance, stiu ca ma iubeste pentru ca nu zice nimic cand fur toata plapuma noaptea si el ajunge sa doarma pe un colt tremurand din toate incheieturile...Dragostea are multe fete si poate fi impartita cu multe persoane. De curand am descoperit ce inseamna iubirea de mama si este un sentiment care nu se compara cu nimic. Momentele cand simti micutul ingeras in bratele tale stiind cat de lipsit de aparare este si ca depinde in totalitate de tine. Nu pot descrie in cuvinte dragostea care m-a cuprins cand am vazut primul zambet pe cand eram inca in maternitate si micuta mea avea vreo doua zile. Sau sentimentele pentru sotul meu cand a aflat prima data ca sunt insarcinata sar cand si-a tinut prima data micuta in brate. Adevarul este ca iubirea este infinita si se reinventeaza mereu, in fiecare clipa a vietii noastre pentru fiecare persoana ce ne este alaturi.

mail: simona_msc@yahoo.com

2 comentarii:

Frumos,intr-adevar.Felicitari!

Felicitări, scumpo!:*