Stiu ca v-am spus ca am terminat cu lecturile de la scoala, insa nu e chiar asa. De fapt, am avut 5 carti, dintre care:
-Baltagul de Mihail Sadoveanu
-Rosu de rubin de Kerstin Gier
-Albastru de safir de Kerstin Gier
-Verde de smarald de Kerstin Gier
-Cismigiu and company de Grigore Bajenaru

  Din astea trebuie sa fac recenzii la Albastru de safir si Cismigiu and Co si sa termin Verde de smarald. La inceput nu mi-au placut deloc, insa acum...citesc cartea a treia mai mult pentru a afla in sfarsit secretul, sfarsitul...

   De altfel, postasul nostru, care nu se mai deranjeaza sa mai treaca sa aduca scrisorile trebuie sa-mi aduca 3 instiintari de la posta si 7 plicturi(cu swaguri) . Pachetele sunt pentru voi, pentru concurs! Cu cat vine postasul mai repede, cu atat mai repede dam startul!

  Si, voi ce mai cititi?

2 comentarii:

Cismigiu and Co mi-a placut foarte mult :). Am citit-o prin clasa a 5'a si a fost o lectura destul de placuta.

Dee.

azi am fost la biblioteca si IN SFARSIT am gasit eclipsa si zori de zi din seria amurg, pe care am sa incep sa le citesc cat mai curand.