Mai am putin si termin si "Initierea" de Richelle Mead, si in 2-3 zile am sa postez o recenzie, dar pana atunci va las cateva citate.
   O problema: am mai umblat de curiozitate si pe alte site-uri si, din pacate am descoperit ca o mare parte din citate se repeta. Ei, asta e.

“Apropo,numele meu e Rose Hathaway.Am 17 ani,ma antrenez sa protejez si sa ucid vampirii,sunt indragostita de un tip total nepotrivit si magia ciudata a celei mai bune prietene pe care o am ar putea-o face sa-si piarda mintile.
Hei,n-a spus nimeni ca liceul e usor.”


  "-Adrian Ivanshkov. 
-Si tu crezi ca eu sunt tare,am bombanit."

 
“-Cum de nu stii unde e inima? Mai ales daca te gandesti cate ai frant?
L-am privit la fel de fioros cum il privisem pe Dimitri. De data asta, a avut efect. Fata lui Mason pali.
-Belikov e un om bolnav si hain care ar trebui aruncat intr-o groapa cu vipere turbate pentru jignirea uriasa pe care a comis-o impotriva ta in dimineata asta.
-Multumesc, am spus cu afectare.Apoi,m-am gandit un pic."


“-Rose,Rose?Te simti bine?
-Cum te cheama?
-Ce?am intrebat,mijind ochii din cauza luminii.
-Numele tau.
Am recunoscut-o pe dr. Olendzki,care ma privea cu atentie de sus.
-Stiti cum ma cheama.
-Vreau sa-mi spui tu.
-Rose.Rose Hathaway.
-Stii cand e ziua ta de nastere?
-Binenteles ca stiu.De ce ma intrebati asemenea prostii?Mi-ati pierdut fisa?"


“-Buna, Mia.
Ne privi pe amandoi.
-Inca un tip? intreba ea, si din tonul ei ai fi crezut ca aveam propriul meu harem de barbaţi.
Adrian imi arunca o privire intrebatoare, amuzata.Am strans din dinti si am decis sa nu o invrednicesc cu un raspuns.Am adoptat o politete neobisnuita."
 
"-Rose umbla doar cu baieti si psihopati, spuse Mia.
Vocea ei era incarcata de acelasi dispret obisnuit pe care il nutrea pentru mine, dar expresia de pe fata ei arata limpede ca Adrian ii captase interesul.
-Pai, spuse el vesel, de vreme ce eu sunt atat psihopat, cat si baiat, asta ar explica de ce suntem atat de buni prieteni."
 
 "Simţeam că mirosea a alcool şi mai era şi mirosul permanent de ţigări cu aromă de cuişoare. Mă întrebam dacă era beat acum.  Aveam impresia că probabil nu era mare diferenţă între comportamentul lui când era beat sau treaz."