ÃŽn Rosewood, Pennsylvania, e vacanţă…
Toată lumea se relaxează, dar mai ales Hanna, Emily, Aria ÅŸi Spencer. UcigaÅŸul lui Alison este la închisoare, iar A. a murit. Åži totuÅŸi… în oraÅŸ a apărut o nouă ameninÅ£are.

Eu! Sunt noua A. şi stau la pândă.
Regula numărul unu: să-Å£i cunoÅŸti prada! AÅŸa că sunt cu ochii zi ÅŸi noapte pe Hanna, Emily, Aria ÅŸi Spencer. De regulă, în vacanţă se-ntâmplă multe lucruri ciudate ÅŸi totul rămâne secret. Dar… ia ghiciÅ£i!
Da, eu văd totul. Iar acum vă voi dezvălui toate secretele micuţelor mincinoase.
*
Să-ncepem cu Hanna… Prietenul ei loial, Lucas, pleacă în vacanţă împreună cu familia. Rămasă singură, Hanna merge pe furiÅŸ la fitness, încearcă să-ÅŸi facă o nouă prietenă ÅŸi visează la o întâlnire personală cu antrenorul ei. Ce se întâmplă în cele din urmă cu toate acestea?
DeÅŸi Hanna se străduieÅŸte să Å£ină secret, eu am aflat ÅŸi vă spun ÅŸi vouă…
Cartea are 176 de pagini, format paperback, 10,5×17,5 cm. PreÅ£ul cu revista Bravo din 8 mai 2012 va fi de 10,99 lei.
FRAGMENT
NEFERICITA HANNA
Pentru o fată aşa-zis populară, Hanna ar trebui să mai ia nişte lecţii ca să înveţe cum să fie mai detaşată. Găurile din armura ei de fată cool sunt mai vizibile decât parfumul de liliac al lui Kate. E disperată ca tatăl ei să-i acorde atenţie, e nesigură în dragoste şi are mare nevoie de o nouă prietenă foarte bună (hm, a încercat chiar şi să iasă în oraş cu Kate). Dar teama ei cea mai mare, mai apăsătoare şi mai delicată e asta: că va face o mişcare greşită şi va redeveni ratata grăsană şi urâtă care era în clasele mici.
Poate că mă voi îngriji să-i transform cel mai urât coÅŸmar în realitate. Kate poate că are un motiv să-ÅŸi pecetluiască gura – cu care l-a sărutat pe MoÅŸ Crăciun –, dar eu, nu. Åži sunt atâtea lucruri pe care aÅŸ putea să le povestesc altora! Despre cum a flirtat cu Vince ÅŸi cum l-a pierdut în faÅ£a lui Dinah, despre tabăra grăsanilor sau incidentul cu fursecurile. Åži ăsta-i numai vârful aisbergului. Dacă dezvălui totul – vomatul forÅ£at, minciunile, senzaÅ£ia paranoică jenantă că Mona nu a murit, ci aÅŸteaptă s-o calce din nou cu maÅŸina –, întreg Rosewood-ul va afla cât de dusă cu pluta e Hanna. Åži noi ÅŸtim cu toÅ£ii unde e locul nebunilor: la Azilul din Addison-Stevens. Bucură-te de blugii de mărimea doi cât îi mai ai, Hanna dragă, cămaÅŸa de forţă i se potriveÅŸte la fel de bine oricui…
De una m-am ocupat; mai am trei. În curând o să trecem la domnişorica Emily Fields, blocată în Rosewood cu familia ei, mare iubitoare de Crăciun. Şi, chiar dacă Emily va împodobi coridoarele plină de voioşie, Crăciunul ei nu va fi nici pe departe fericit. Ho, ho, ho!