Bun deci daca va asteptati la o recenzie care va spune cat de impecabila si de minunata e cartea asta ar fi bine sa va faceti ca nu ati vazut post-ul meu sau orice altceva. Am vazut nota de pe goodreads a cartii arteia ( 4.50) si am zis OMG trebuie sa fie ceva de capul ei asta e o nota enorma e WTF. Si am avut sperante si bla bla bla hai sa trecem la subiect: pe cat de laudata a fost, pe atat de mult mi-a displacut. Ok si sa va spun si de ce. In momentul de fata sunt cam obosita si nu prea am timpul necesar sa fac o recenzie elaborata si pompoasa asa ca va fi scurt si la obiect. (Da Doamne sa nu dau test maine la fizica pentru ca eu in loc sa invat stau sa postez pe blog).

Inceputul a fost promitator si jumate din carte mi-a placut la nebunie. A fost exact pe placul meu : protagonista, Sky, pentru prima oara merge la scoala de stat - pana acum invatase acasa - la indemnul prietenei cele mai bune. Si totul ar trebui sa fie minunat si superb, dar prietena aia pleaca in alta tara intr-un schimb de experienta pentru 6 luni, asa ca Sky este pe cont propriu. Face cunostinta cu un tip misterios, care apare din ce in ce mai des in viata ei si anume Dean Holder. Okay, la inceput a fost draguta toata treaba cu Holder, care o ajuta si tot restul dar dupa, daca as fi fost in locul fetei, as fi inceput sa am niste dubii ca prea stia Holder lucruri ascunse despre ea, si prea aparea la momentul potrivit din senin si I don't know, cum stii daca ai incredere intr-un strain teribil de sexy ? Daca e un dubios ?

Sarind peste acest detaliu, mi-a placut jumatea cartii, insa dupa, cand Sky incepe sa dezgroape trecutul si partea romantica devine hard, mi se cam taie cheful. Nu am trait nimic in iubirea dintre Sky si Holder. Mi s-a parut mai mult ca la un moemnt dat se foloseau unul de altul in momentele grele, si mda, poate este de inteles, insa nu e genul meu de carte. In loc sa simt iubirea aia adevarata si nemuritoare si inocenta si pura parca ma uitam la un thriller de pe pro tv, doar un film pe care saptamana viitoare nu il mai tii minte si pur si simplu te-a lasat indifierent. Deci da: Colleeen Hoover are un stil neimpresionant, nu m-a emotionat cu nimic, personajele au fost fade, plictisitoare, fara nimic cu ADEVARAT iesit din comun. Actiunea a fost previzibila. Am mai intalnit aceeasi poveste de atat de multe ori in filme incat m-am saturat pana peste cap de adoptii mascate, abuzuri si iubire obsesiva. Vreau ceva mai soft, nu stiu, m-am saturat de genul asta care pur si simplu nu ma mai atrage deloc.

Poate ca voua - majoritatea - v-a placut romanul si ati fost impresionati insa eu sunt fdatoare sa ma afirm in ceea ce priveste opinia mea si sa spun ca am fost dezamagita si plictisita.
NOTA: 3/5