Am primit "Heartless" in dar de Craciun, si, ei bine, am fost cea mai fericita. Daca nu stiati, Heartless este volumul 7 din seria Pretty little liars, care momentan nu a aparut in Romania, desi dupa parerea mea, in ritmul asta, prin 2014-2015 va aparea, asa ca mai aveti de asteptat daca vreti varianta romaneasca.

Heartless a fost un roman complex din toate punctele de vedere. M-a lasat fara cuvinte la sfarsit. A fost atat de reusit ! Incomparabil mai bun decat Wicked ( cel mai slab dupa parerea mea) sau Unbelievable si Killer ( cele mai reusite de pana acum). Misterele sunt tot mai aproape de radacina, si cele patru protagoniste incearca din rasputeri sa ajunga la ele - si sa incheie sarada .

In primul rand, noul/ noua "A" le da batai mari de cap. Dupa ce ca padurea de langa casa lui Spencer a luat foc( cineva in mod intentionat i-a dat ), si Emily a proclamat ca a vazut-o pe Alison, nimeni din intregul Rosewood nu le mai crede. La faza asta nu am putut decat sa o numesc pe Emily incredibil de proasta, si la fel a crezut si Spencer.  Iar cele 4 fete au primit, din partea Rosewood-ului porecla de "Micutele mincinoase". Revenind la "A" - acesta le tot da indicii care nu le ruineaza- inca - viata, ba chiar parca le ajuta sa descopere mai usor misterul mortii lui Alison, asa zisa nopate de 20 iunie.

Si tocmai asa fiecare fata pleaca pe pista ei in dezlegarea misterului. Si sa incepem cu Aria: Ea are un nou iubit, si acela este Noel. Acum, Aria porneste mai mult pe partea spirituala : are diverse sedinte de spiritism, impreuna cu Noel, si oarecum reuseste sa o contacteze pe Ali. Ce ii spune ? Aflati de unii singuri.

Apoi...Hanna : povestea ei a fost cea mai interesanta. Si sa va spun de ce : tatal ei o trimite intr-un spital de nebuni, unde colega ei este o fata pe nume Iris. Ea, cumva, de undeva, o cunoastea pe Alison. Oare de unde? Nici eu nu am aflat, insa intuiesc. Cu Spencer, treaba la inceput a mers, pana cand a aflat ce a facut tatal sau, si cum ca ea este sora lui Alison. WOW. Can't belive. Emily este trimisa intr-o secta de persoane Anish si acolo afla niste detalii extrem de interesante despre politistul Darren Wilden. Stiam eu ca ascunde ceva grav !

Dupa cum am mai zis, Hearless este cea mai buna carte din serie ! Absolut inccredibila! V-o recomand !

NOTA: 5/5