Am vreut de foarte mult timp sa citesc "Ingerul noptii" dar nu am avut de unde, si parca nu merita banii...asa ca am reusit sa o imprumut de la o fata. Parerea mea este ca acest roman indeplineste cerintele unei carti bune. Autoarea nareaza la persoana 1.

Nora Grey este o fata obisnuita, cu par cret, castaniu, care nu avea in plan dragostea, nemaifiind niciodata indragostita de un baiat. Vee Sky este prietena ei cea mai buna, o fata destul de diferita: mult mai putin timida in privinta relatiilor. Cele doua fete nu mai pot sta in aceeasi banca, profesorul de biologie mutandu-i pe toti, iar Nora se pricepseste cu Patch. Protagnista incearca de nenumarate ori sa-si convinga proful sa o mute din banca dar esueaza.

Patch este arogant, superb,sexy-black-tipe-boy. Profesorul de biologie le da tema sa afle cat mai multe lucruri despre colegul de banca si desi Patch termina referatul, Nora nu scrisese nimic si este nevoita sa "isi inghita cuvintele" (cititi cartea si veti vedea) si sa il sune. Nora nu poate pica la biologie asa ca, cu ajutorul masinii lui Vee, merge la " Sala de jocuri a lui Bo,paintball si sala de biliard a lui Ozz"- un loc bizar. Acolo afla ca noul ei coleg lucreaza la Borderline.

Intr-o alta zi, cand se intorceau de la cumparaturi, Nora este atacata de un barbat cu cagula...insa se intampla ceva bizar: nu lasase nimic in urma, nici macar un indiciu, si totul pare ca s-a intamplat in imaginatia fetei. In ziua urmatoare, Vee si Nora fac cunostinta cu Eliott si Jules. Vee afla numele de familie a lui Patch: Ciprianno si cauta foaia lui medicala pe care ulterior vor afla ca nu este scris absolut nimic.

Vee, Nora, Eliott, Jules merg la Delphic Seaport, un loc de distractii unde protagonista il intalneste pe Patch care o provoaca sa se urce in Arhanghel. Acolo centura fetei se desface si crede ca va cadea din montagne-russe, dar se dovedeste ca a fost doar imaginatia ei, sau nu?

Ziua urmatoare ea se duce la phsiholoaga scolii,doamna Greene careia ii spune tot: aproape sarutul cu Patch, atacurile necunoscute...Cand cauta pe net da accindental peste un articol, in care Eliott este acuzat de uciderea iubitei ei. Nora crede ca Eliott este urmaritorul ei.

Bine, acum se mai intampla multe lucruri, si o sa va las pe voi sa descoperiti. Nu seamana cu Twillight, daca vreti sa stiti! Autoarea abordeaza parca prea mult intrebarile legate de cine e urmaritorul...insa nu semnificativ
APROPO: cartea are o multime de replici funny, super dragute, romantice care te fac sa razi si scenele dintre Nora si Patch sunt superbe.
Nota: 4.5/5
Nr pag. 271