La fel ca si in cazul romanului Eve, nici cartea asta nu am mai avut cum sa o mai termin.Va amintiti ca acum o saptamana am facut recenzia la Casa de sticla(volumul unu) si pot sa spun din toata inima ca este extraordinar stilul autoarei. Stau si ma gandesc uneori: cum poate sa aibe atat de multe idei si sa scrie atat de bine si sa aibe atat de mult suspans? Seriile ei sunt recunoscute pentru actiunea care musteste, si unde nicio pagina nu trece fara sa se intample ceva semnificativ, plus ca te indragostesti de felul in care scrie.
  Am citit multe carti cu actiune, insa daca vreti o carte care la fiecare secunda sa va tina ca pe ace, incercati seria "Vampirii din Morganville". Aceste carti au aparut acum cativa ani, si sunt foarte curioasa daca atunci erau "pe val"(nu ca acum nu ar fi).Nu stiu de ce unii oameni nu vor sa le citeasca pentru ca sunt vechi, si prefera, e exemplu "Eve" care a aparut ieri, dar acre nici nu se compara cu "Vampirii din Morganville"

Mie coperta mi s-a parut foarte frumoasa. Poate ca in poza,asa,nu arta prea bine, insa pe carte arata super!

Continuand de unde am ramas:
Protagonistii sunt salvati de vampirul Amelie, care, in schimbul protectiei oferite le cere CARTEA vampirilor,care detinea secretul creeri unui vampir, pe care au gasit-o intr-un loc, nu va spun unde....Stiti ca, din volumul trecut, casa fusese invadata de vampiri care doreau cartea. Atunci, Shane si-a sunat tatal sa vina sa ii ajute, si iata-l acum sosit, insa nu aduce vesti bune.

Alaturi de prietenii lui motociclisti, tatal lui Shane il omoara pe Michael.Toata lumea plange, este o scena dramatica, insa nu va speriati, Michael este un mort viu: nimic nu il omoara. Motivul pentru care tatal baiatului a venit este pentru omorarea vampirilor din Morganville.Shane crede ca e o nebunie, ca e periculos,insa mai exista un motiv la baza: tatal lui Shane vrea razbunare, pentru ca sotia sa, si fiica au fost ucisi de vampiri.Shane nu merita toate astea...a avut o soarta dura, el si familia lui. Cand au plecat din Morganville pentru ca Monica le daduse foc la casa, si sora lui Alyson murise, ceilalti isi pierdusera amintirile din oras: era normal, doar era vrajit. Mama lui Shane insa nu: ea tot se gandea la Alyson, pana cand si-a amintit-o, si la fel si restul membrilor. Luand la cunostinta vampirii, au venit si au ucis-o. Acum tatal lui Shane vrea razbunare.

Dupa parerea mea, Monica este o fata foarte afurisita, care da mereu batai de cap.Monica, de fapt, i-a dat foc casei lui Shane unde a mult si sora lui, Allison.Pe mine m-au enervat foarte mult pentru ca zici ca ele nu aveau altceva de facut decat lucruri cu adevarat periculoase.
Tatal lui Shane nu-si abandoneaza ideea, si il ucide pe Brandon, care stim ca era personaj negativ, iar Shane ajunge initr-o celula de inchisoare.Shane este codamnat la moarte, deoarece Amelie isi retrage protectia pe motiv de "tradare" ceea ce este foarte nedrept!

Acum...actiunea continua, Monica fiind rapita de tatal lui Shane,si stiti ca Monica e fiinca primarului,nu? Si trebuie sa aiba loc un schimb intre cei doi copii.Insa actiunea nu se opreste aici! Mai continua cu inca multe aventuri, si astept sa-mi spuneti voi de ce se numeste "Balul fetelor moarte", desi cred ca stiu

Scuze pentru ca este atat de scurta, dar dupa cum v-am zis, nu am apucat sa o termin. Aici m-am oprit. .

Nota: 4.9/5